شهر خبر

انتقاد روزنامه هم میهن از بی‌برنامگی دولت: هرچه پیش رویم وضع معیشتی مردم بدتر می‌شود

روزنامه هم میهن نوشت: هر چه پیش برویم وضع معیشتی مردم به‌ویژه طبقات فقیر بدتر می‌شود و ریشه این وضعیت نیز در فقدان برنامه نزد این دولت است،

انتقاد روزنامه هم میهن از بی‌برنامگی دولت: هرچه پیش رویم وضع  معیشتی مردم بدتر می‌شود
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ۲۰:۰۰:۳۷
اعتمادآنلاین |

روزنامه دولت با انتقاد از عملکرد دولت نوشته این دولت برای هیچ چیز برنامه‌ای ندارد.

به گزارش هم میهن، دولت شعار عدالت می‌دهند ولی بودجه آنان در سال 1402، نزدیک به 50 درصد بیش از 1401 است، ولی حقوق و دستمزد کارکنان حدود 20 درصد افزایش یافته است، منطق این تفاوت در کجاست و این بودجه‌ها به کجا می‌رود؟ آیا دولت پاسخی برای این مسئله دارد؟ روشن است که هر چه پیش برویم وضع معیشتی مردم به‌ویژه طبقات فقیر بدتر می‌شود و بیان این گزاره روشن ناامید کردن مردم نیست، جیب خالی آنان است که ناامیدشان می‌کند.

این روزنامه اصلاح‌طلب اضافه کرده است: اینها بیان حقیقتی است که دولت محترم علاقه‌ای به شنیدن آن ندارد و ریشه این وضعیت نیز در فقدان برنامه نزد این دولت است، نه برای سیاست خارجی، نه برای افزایش سرمایه‌گذاری و نه برای افزایش تولید و نه برای کنترل نقدینگی و تورم و نه برای افزایش اشتغال مولد و نه حتی برای ساخت مسکن‌های وعده داده شده، برنامه‌ای که بتوان آن را برنامه نامید در دسترس نیست و این نداشتن برنامه و مجریان قدرتمند است که مردم را ناامید می‌کند و نه نقد چند روزنامه‌ای که تیراژ آنها به اندازه یک کانال مهم تلگرامی هم نیست. کافی است که به اصلی‌ترین تغییرات این دولت در 20 ماه گذشته نگاه شود تا ببینیم که این انتقادات وارد است ولی گوش شنوایی وجود ندارد.