شهر خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش: منتظر «خبرهای خوشایند و امیدبخش» باشید

فرمانده نیروی زمینی ارتش: منتظر «خبرهای خوشایند و امیدبخش» باشید

ایسنا نوشت: امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه دشمنان ایران می‌دانند نیروهای مسلح به ویژه نیروی زمینی در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارند، گفت: امروز مرزهای کشور با حضور مقتدرانه نیروی زمینی که از سامانه‌های پیشرفته پهپادی و دوربین‌های نظارتی بومی بهره می‌برد به طور دقیق کنترل و رصد می‌شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توانمندی این نیرو، در مقابله با تهدیدات پیشرو، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش همواره در طول سال، با حضور مستمر و مؤثر در مرزهای کشور امنیت و آرامش را برای مردم شریف کشورمان تأمین می‌کند.

وی افزود: دشمنان به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و قطعاً می‌دانند پاسخ هر نوع تهدیدی از سوی نیروهای مسلح ایران دندان شکن و کوبنده خواهد بود.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: امروز مرزهای کشور با حضور مقتدرانه یگان‌های نیروی زمینی ارتش که از سامانه‌های پیشرفته پهپادی و دوربین‌های نظارتی بومی بهره می‌برد، به طور دقیق کنترل و رصد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خودکفایی و خود اتکایی این نیرو در طراحی و تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی، گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه آمادگی رزمی و توان دفاعی در شرایط مطلوبی قرار دارد و در عرصه باز آماد، باز تولید، طراحی، ساخت و تولید نیازمندی‌های تجهیزاتی در رسته‌های مختلف با کمک و حمایت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت‌های دانش‌بنیان، سازمان جهاد خودکفایی و مرکز تولید و بهینه‌سازی شهید زرهرن به خوداتکایی و خودکفایی دست یافته است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های تجهیزاتی و تسلیحاتی نزاجا در حوزه رزم زمینی گفت: به زودی اخبار خوشایند و امیدبخشی از الحاق و رونمایی تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد و بازتولید شده این نیرو در حوزه‌های مختلف زرهی، موشکی، جنگ الکترونیک، پهپاد، هوانیروز، توپخانه، مهندسی و..‌. را به سمع و نظر ملت شریف ایران اسلامی خواهیم رساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر آمادگی رزمی و ارتقا توان دفاعی، نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف، افزود: نیروی زمینی ارتش امروز در تولید قطعات نظامی به متخصصین داخلی کشور متکی است و در همین راستا نیز با بیش از ۱۰۲ شرکت دانش بنیان ارتباط برقرار کرده و در روزهای آینده نیز دستاوردهای بازآماد، باز تولید و نوین خود را که موجب افزایش قدرت بازدارندگی شده است را ارائه و بخشی را رونمایی خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دستاوردها علاوه بر افزایش توان رزم نیروی زمینی ارتش، در جهت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گستره کشور عزیزمان ایران، در آوردگاه بزرگی به نمایش درمی‌آید.

۲۱۲۲۰