شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تامین اجتماعی

حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی واریز شد

پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از بیستم هر ماه آغاز می‌شود؛ این ماه هم بر همین اساس، مستمری‌ها در حال واریز شدن است.

حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی واریز شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی آغاز شده است.

علی دهقان‌کیا گفت: انشالله احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری تا آخر ماه جاری صادر می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در رابطه با میزان مستمری پرداختی می‌گوید: بازنشستگان در فروردین ماه، همان مستمری سال قبل را گرفتند؛ در واقع همان حقوق قبلی برای تمام مستمری‌بگیران سازمان -چه حداقل‌بگیر و چه سایر سطوح- واریز شده است.

او اضافه می‌کند: بایستی ابلاغ حقوق جدید بازنشستگان توسط دولت و سپس مدیرعامل سازمان صادر شود؛ از آنجاکه تا پانزدهم ماه جاری همه جا تعطیل بود، هنوز ابلاغیه‌ صادر نشده و لذا سازمان نیز احکام حقوقی جدید بازنشستگان را صادر نکرده است.

به گفته وی، به احتمال زیاد تا ۲۷ یا ۲۹ این ماه، احکام جدید بازنشستگان کارگری صادر خواهد شد و بنابراین، در اردیبهشت بازنشستگان هم حقوق افزایش یافته را می‌گیرند و هم مابه‌التفاوت حقوق فروردینِ خود را.

دهقان‌کیا اضافه می‌کند: قول داده‌اند که ماه آینده خبرهای خوشی برای بازنشستگان کارگری در راه باشد؛ قرار است در ارتباط با ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی و افزایش مزایای مزدی، اتفاقات مثبتی بیفتد؛ امیدواریم به زودی مدیرعامل سازمان این اخبار خوش را اعلام و رسانه‌ای کند.