شهر خبر

روزنامه کیهان:

رژیم موقت اسرائیل زودتر از آنچه وعده داده شده بود، از بین می‌رود

روزنامه کیهان نوشت: صحبت از این بود که ان‌شاءالله و به فضل الهی، رژیم موقت اسرائیل سال 2040 را نمی‌بیند، اما گویا خودشان حسابی عجله داشته و زودتر می‌خواهند بروند و به قول حضرت آقا برای رفتن عجله دارند!

رژیم موقت اسرائیل زودتر از آنچه وعده داده شده بود، از بین می‌رود
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۹:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان مدعی شد اسرائیل زودتر از آنچه وعده داده شده بود، از بین می‌رود.

به گزارش کیهان، جهان در حال گذار از یک پیچ تاریخى بسیار مهم است و مصادیق نظم نوین جهانی روزبه‌روز بیشتر نمایان می‌شود. برای نمونه صحبت از این بود که ان‌شاءالله و به فضل الهی، رژیم موقت اسرائیل سال 2040 را نمی‌بیند، اما گویا خودشان حسابی عجله داشته و زودتر می‌خواهند بروند و به قول حضرت آقا برای رفتن عجله دارند!

در بخش دیگری از مطلب کیهان آمده است: «ایران قوی» در این نظم جدید جهانی نقشی ویژه و غیرقابل انکار دارد. حال سؤال اینجاست که ما در این نظم جدید جهانی چه مسئولیتی داریم. قطعا در این خصوص مسئولیت سنگینی بر دوش تک‌تک ما مردم است. یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌ها، پرهیز از ناامیدی و انفعال است. مهم‌‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است. ما مردم ایران باید در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش داده و تقویت کنیم و ترس و ناامیدی را از خود و دیگران دور کرده و به سوی آینده درخشان خیز برداریم. پس خودمان را برای نظم جدید جهان آماده کنیم.