شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#خبرنگاران#شهر تهران#روغن

واژگونی تانکر ۲۵هزار لیتری در بزرگراه فتح

واژگونی تانکر ۲۵هزار لیتری در بزرگراه فتح

باشگاه خبرنگاران نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی یک تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر مواداولیه ساخت روغن در بزرگراه فتح خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی تانکر در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، بعد از سه راه شهریار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر ۲۵ هزار لیتری که حامل مواد اولیه تشکیل دهنده روغن بوده است، در حین حرکت در لاین کندرو ناگهان با گاردریل‌ها برخورد کرده و کاملا واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه راننده تانکر در این حادثه آسیبی ندیده و خودش از کابین راننده خارج شده بود، گفت: با توجه به اینکه نشت مواد رخ داده بود و همینطور با توجه به اینکه ترافیک سنگینی که در محل ایجاد شده بود، با کمک عوامل پلیس راهور محدودیت ترافیکی در لاین کندرو ایجاد شده و آتش نشانان همزمان با جلوگیری از نشت مواد، به کمک دو جرثقیل سنگین سازمان این تانکر را به حالت اولیه درآورده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.