شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مورینیو#استراماچونی#اینتر

پای استراماچونی به درگیری مورینیو و کاسانو باز شد!

پای استراماچونی به درگیری مورینیو و کاسانو باز شد!

ورزش سه نوشت: سرمربی رم پس از پیروزی مقابل تورنیو کنایه‌ای به مهاجم سابق این باشگاه زد که به دوران حضور او در اینتر و بازی زیر نظر استراماچونی برمی گردد.

تیم فوتبال آ.اس رم شب گذشته برابر تورینو به برتری رسید تا یک گام دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق سری آ نزدیک شود.

پس از این پیروزی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، فرصت را برای پاسخ دادن به آنتونیو کاسانو که پیش تر کاراکتر او را مناسب صنعت سینما دانسته بود و نه فوتبال، غنیمت شمرد و طعنه‌های را نصیب مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا کرد.
مورینیو ابتدا گفت: "در رئال کاسانو را به خاطر نوع لباس پوشیدنش به یاد می آورند، در رم او فقط یک سوپرکاپ گرفته و با اینتر هم که اصلا موفق به کسب افتخار نشده است اما شما خوب می دانید که من را در رئال و اینتر با چه عناوینی به یاد می آورند!"
مورینیو به این موضوع بسنده نکرد و در ادامه گفت: "آنتونیو، حواست باشد که تو 40 ساله هستی و من یک فرد 60 ساله اما گاهی اوقات مارکو لیوایا ها می‌آیند و کار را سخت می کنند...
حالا گاتزتا از صحبت های مورینیو رازگشایی کرده و به داستانی اشاره کرده که پیشتر نیز فضای فوتبال ایتالیا را فرا گرفته بود؛ ماجرا از این قرار است که در زمان حضور کاسانو در اینترمیلان، با حضور استراماچونی - که با تیم جوانان اینتر قهرمان لیگ قهرمانان شده بود - روی نیمکت این تیم، عملکرد ضعیف کاسانو منجربه این شده بود که این سرمربی جوان مارکو لیوایا، مهاجم کروات وقت اینتر را به ستاره پرآوازه تیمش ترجیح بدهد. همین موضوع باعث شده بود تا یک بار در تمرین این تیم درگیری شدیدی بین این دو ستاره در بگیرد و به گزارش رسانه های آن زمان، لیوایا حسابی از خجالت کاسانو دربیاید.

موضوعی که حالا دستمایه کنایه شدید مورینیو به آنتونیو کاسانو شد.

۲۵۱۲۵۴