شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#فوتبال#شیرازی#خودش#نمره#داد!

شیرازی به خودش نمره ۱۷ داد!

شیرازی به خودش نمره ۱۷ داد!

تسنیم نوشت: رئیس سابق هیئت فوتبال تهران اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به این پُست را ندارد.

حبیب‌الله شیرازی پس از مراسم تودیع و معارفه هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به مدیریت 15 ساله خود در هیئت فوتبال می‌دهد، گفت: نمره‌ای که می‌توانم برای خودم در نظر بگیرم 17 است. به هر حال توقعات جامعه فوتبال پایتخت را شاید نتوانم برآورده کنم و قطعاً نمره 20 یعنی ایده‌آل‌ترین حالت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا از سمتش کناره‌گیری کرده است، گفت: دیدم توقعاتی از فوتبال پایتخت وجود دارد که من نمی‌توانم آن را برآورده کنم. گفتم این فرصت به عزیزان دیگر که این همه مشتاق هستند که در این پست بنشینند داده شود. منظورم آقای براتی نیست. قطعاً مکلف هستند که در فرصت شش ماه انتخابات را برگزار کنند و برای هر کسی که بیاید آرزوی موفقیت دارم.

رئیس سابق هیئت فوتبال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان در فوتبال فعالیت خواهد کرد، یادآور شد: فوتبال از بچگی با من عجین بوده است. از سال 1360 به‌عنوان داور، مدرس و مدیر حضور داشتم. الآن هم عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ هستم. آقای تاج هم پیشنهاد مشاور خودش را به من دادند تا تجربه خود را در خدمت عزیزان قرار دهم.

شیرازی درباره اینکه اگر به عقب بازگردد چه کاری را انجام نمی‌دهد، عنوان کر: آدم باید نسبت به کارنامه خود بازنگری کند. تمام تلاش من این بود که بازخورد را از همه باشگاه‌ها و روسای فوتبال و ... بگیرم. شاید هجمه رسانه‌ای در دو سه ماه گذشته به من وارد شد.

وی در واکنش به این پرسش که آیا در صورت بازگشت به عقب بار دیگر در برنامه فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی شرکت خواهد کرد، گفت: اگر من مسئولت دارم باید پاسخگوی وظایفم باشم. بعضی‌ها گفتند اگر نمی‌رفتم بهتر بود ولی من هیچ خوف و هراسی ندارم و تلاش می‌کنم با حضور در رسانه ملی جوابگو باشم.

«شما تا چند روز قبل قصد استعفا نداشتید و چه شد به یک‌باره چنین تصمیمی گرفتید؟» رئیس سابق هیئت فوتبال تهران در پاسخ به طرح این سؤال گفت: خیلی بررسی کردم و گفتم شاید حضور من باعث توقف توسعه فوتبال پایتخت شود. به همین خاطر گفتم نایب رئیس من مسئولیت را در دست بگیرد. به هر حال این هم تیم من است. تا شش ماه دیگر تیم من حضور دارد. قطعاً شاید مدیر جدیدی بیاید؛ دقیقاً مثل دوی ماراتن می‌ماند و شاید عزیز دیگری بتواند توقعات را برآورده کند.

شیرازی در مورد آخرین وضعیت معراج پسرش بعد از استعفا از هیئت فوتبال گفت: او مستقل است و می‌تواند هر تصمیمی بگیرد. پسرم مسئول و کارمند من بوده و هیچ فرقی نداشته است. یک حقوق هم می‌گرفته نه 9 تا! من از رسانه‌ها گله دارم؛ این موضوع را انعکاس ندادید که او فقط یک حقوق می‌گرفته است. اگر من میزان حقوق او را بگویم شاید تعجب کنید. الآن براساس اداره کار 12 میلیون حقوق می‌گیرد؛ سایر کارمندان ما هم از 10 تا 12 میلیون تومان می‌گیرند. این مبالغ اصلاً کفایت نمی‌کند. اینکه یک فرد مسئولیت مختلف را می‌پذیرفته است. واقعاً عشق و علاقه داشت. تا ساعت 2، 3 شب کار می‌کرد. من از او راضی بودم.

«آیا احتمال دارد در دور بعد انتخابات هیئت فوتبال شرکت کند؟» رئیس سابق هیئت فوتبال تهران در پاسخ به این سؤال گفت: برای من همین 15 سال کفایت می‌کند و هیچگونه علاقه‌ای ندارم در این پُست مشغول شوم.

وی در پاسخ به پرسش مجدد خبرنگاران در خصوص کد گذاری برگه‌های رأی تصریح کرد: نسبت به برنامه‌های ورزشی صدا و سیما به ویژه شب های فوتبالی شکایت خودم را به رئیس صدا و سیما اعلام خواهم کرد. استاد دانشگاه هستم؛ وقتی دو نفر مناظره می‌کنند باید انصاف رعایت شود. باید مردم قضاوت کنند. وقتی شما مجری هستید از قبل میهمانان را طراحی می‌کنید. افراد مختلف را پشت خط نیاوردند و این اتفاق هیچ‌ جای دنیا مرسوم نیست. مجری برنامه نباید جانبدارانه به سمت کسی باشد. حتی افراد معلوم‌الحالی هستند و دستگاه قضایی آنها را محکوم کرده است. بعد از برنامه هم وقتی من می‌گویم حکم جلب فلانی صادر شده می‌گویند چرا زودتر نگفتی! به هر حال این تهمت‌ها از طریق رسانه ملی مطرح شده است. استدعا دارم برخورد جدی شود. باید بدانیم چه کسی در چه جایگاهی است. مدیری که 15 سال صادقانه کار کرده را نباید بدون اینکه تخلفش ثابت شود زیر سؤال برد.

258 258