شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واقعیت

رضوانی، عضو جبهه پایداری:

جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح واقعیت ندارد

عضو جبهه پایداری، در واکنش به برخی گمانه‌ها مبنی بر جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح گفت: بنده مطلقا صحبتی درباره جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح نشنیده‌ام و فکر می‌کنم این موضوع خلاف واقعیت است.

جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح واقعیت ندارد
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۱:۲۰:۲۴
اعتمادآنلاین |

غلامحسین رضوانی، عضو جبهه پایداری، در واکنش به برخی گمانه‌ها مبنی بر جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح گفت: بنده مطلقا صحبتی درباره جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح نشنیده‌ام و فکر می‌کنم این موضوع خلاف واقعیت است.

به گزارش منیبان، بخش هایی از گفت و گوی رضوانی را در ادامه می خوانید:

گفتنی است، اخیرا در خبری آمده بود که در بین شاگردان محمدتقی مصباح ‌یزدی، یک نام بیش از سایر اسامی در حوزه اظهارنظر‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌الملل به‌چشم می‌خورد. سید محمد‌مهدی میرباقری که طی دو دهه اخیر ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم را بر عهده داشته است، تقریبا طی یک دهه اخیر به‌مرور در فضای سیاسی کشور فعال شده و این فعالیت روند رو به رشدی گرفته است؛ به‌گونه‌ای‌که شاید بتوان گفت با توجه به جایگاه او در فضای رسانه و فعالیتش به‌عنوان یکی از چهره‌های ساکن در قم، احتمالاً با تئوریسینی روبه‌رو شده‌ایم که جا پای استاد خود (مصباح یزدی) گذاشته و به‌عنوان رئیس «جریان آکادمی» در همان مسیری حرکت می‌کند که مطلوب مصباح بوده است.