شهر خبر

بزرگداشت روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی

همزمان با روز جهانی قدس همایش بین المللی قدس میراث مشترک ادیان در حرم امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

 

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، امسال با وقایع دردناک مسجدالاقصی و قدس شریف، بیش از هرسال دستگاه‌های فرهنگی و بین المللی هر کدام به نوبه خودشان در حمایت از مسئله فلسطین وظیفه‌ای دارند، به سراغ نهادهای فرهنگی شهر مشهد رفتیم و جویای برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت این روز شدیم. 

مدیر رسانه آستانقدس رضوی در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» از برگزاری این همایش بین المللی همزمان با ۲۲ ماه رمضان (روز جهانی قدس) خبر داد. 

جمال رستم زاده همچنین یادآور شد: در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس جمعیت راهپیمایان مانند هرسال به حرم رضوی مشرف و ضمن شرکت در نماز جمعه بیانیه ای ارائه  خواهند داد. 

تا لحظه ارسال این خبر، اداره کل ارشاد خراسان رضوی، سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برنامه های خود را به اطلاعات آنلاین ارائه نکردند. 

*نشست تبیین رسانه ای روز قدس در روزنامه اطلاعات

همچنین نشست تبیین رسانه ای روز قدس به منظور بررسی ایده ها و روش های تبیین ابعاد روز قدس برای افکار عمومی ۲۰ فروردین در روزنامه اطلاعات برگزار می شود.

در این نشست که با حضور خبرنگاران و صاحبان ایده و نظر ایرانی و افغانستانی برگزار خواهد شد راهکارهای بیان ضروت های روز قدس برای افکار عمومی داخلی و بین المللی بررسی خواهد شد.

بررسی اقدامات انجام شده و اشتراک گذاری ایده های قابل اجرا یکی از اهداف این نشست است.