شهر خبر

کنکور امسال چند شرکت‌کننده دارد؟ + تاریخ برگزاری آزمون

کنکور امسال چند شرکت‌کننده دارد؟ + تاریخ برگزاری آزمون

ایسنا: دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت‌نام نوبت دوم کنکور تا ۲۱ فروردین ادامه دارد، گفت: بهتر است داوطلبان شرکت در این آزمون هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و ثبت‌نام را به روز پایانی موکول نکنند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری ثبت‌نام کردند یادآور شد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که آزمون نوبت اول ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کریمیان اظهار کرد: داوطلبانی که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ شرکت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در نوبت دوم آزمون سراسری نیز شرکت نمایند.

وی در پایان تأکید کرد: داوطلبان لازم است قبل از اقدام به ثبت‌نام ضمن دریافت کد ۱۹ رقمی سوابق تحصیلی از سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir، دفترچه راهنمای ثبت‌نام همچنین اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۲ (نوبت دوم) که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.