شهر خبر

روزنامه آفتاب یزد مطرح کرد:

از بین رفتن مرجعیت رسانه‌ای و مخاطب صداوسیما/حتی نمی گذارند جبلی هم کاری کند!

روزنامه آفتاب یزد نوشت: پیمان جبلی که از همان ابتدا با وعده ی بازگرداندن «عادل فردوسی پور اندک امیدی به جامعه نگران از آینده صداوسیما به اصطلاح «تزریق» کرد، هرچه گذشت همگان فهمیدند حتی اگر جبلی هم بخواهد هستند کسانی که نمی‌خواهند و وزن نخواستنِ آن‌ها قوی‌تر است!

از بین رفتن مرجعیت رسانه‌ای و مخاطب صداوسیما/حتی نمی گذارند جبلی هم کاری کند!
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۲۱:۰۰:۰۵
اعتمادآنلاین |

روزنامه آفتاب یزد با اشاره به از بین رفتن مرجعیت رسانه‌ای و مخاطب صداوسیما نوشته: حتی اگر پیمان جبلی هم بخواهد اندک امیدی تزریق کند اما کسانی هستند که قوی‌ترند و نمی‌‌گذارند.

به گزارش آفتاب یزد، اگرچه رئیس سازمان صداوسیما در گفتگویی با قبول از دست دادن مخاطب و مرجعیت رسانه‌ای سازمان تحت مدیریتش گفته دنبال تعامل است و می‌خواهد رسانه ملی را به دوران طلایی دهه 70 بازگرداند اما در عمل نه شاهد تعامل هستیم نه تکاپو! در مقام ادعا اگرچه پیمان جبلی ما را به بازگشت به دهه ی طلایی هفتاد حواله و امید داده است اما؛ خودِ جبلی هم می‌داند بازگشت به دهه ی طلایی هفتاد با این تیم و این تفکر از محالات و از جمله ی شوخی‌های تلخی است که نه مخاطب باور می‌کند نه حتی قدیمی‌ترین کارمندان صدا و سیما چه؛ بازگشت به دهه‌ی طلایی هفتاد یعنی یک رنسانس در حد یک انقلاب در بدنه ی صدا و سیما که نشدنی است!

آفتاب یزد افزوده است: پیمان جبلی که از همان ابتدا با وعده ی بازگرداندن «عادل فردوسی پور و «برنامه نود» اندک امیدی به جامعه ی نگران از آینده ی صدا و سیما به اصطلاح «تزریق» کرد، هرچه گذشت همگان فهمیدند حتی اگر جبلی هم بخواهد هستند کسانی که نمی‌خواهند و وزن و جنس نخواستنِ آن‌ها از آن چه در مخیله ی رئیس رسانه ی ملی می‌گذرد قوی‌تر و اثرگذار‌تر است!