شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#عربستان#مسی

رونالدو در حدی نیست که با مسی مقایسه شود!

رونالدو در حدی نیست که با مسی مقایسه شود!

ورزش سه نوشت: داوید برنابئو، قهرمان دوچرخه‌سواری سابق اسپانیا، معتقد است رفتن مسی به عربستان برای رقابت با رونالدو اشتباه است.

در شرایطی که انتشار شایعات گوناگون درباره آینده لیونل مسی به بالاترین حد ممکن رسیده است، منابع عربستانی همچنان بر مذاکرات میان تیم های باشگاهی این کشور با فوق ستاره آرژانتینی و حضور او در خاورمیانه تأکید می‌کنند.

طی روزهای گذشته اخباری درباره عدم تمدید قرارداد مسی با پاری سن ژرمن به گوش می‌رسید. برخی از رسانه های اسپانیایی نیز از بازگشت او به بارسلونا خبر می‌دادند و همزمان، عربستانی‌ها از حضور دومین فوق ستاره دنیای فوتبال در یکی از باشگاه های سعودی پرده برداشتند.

داوید برنابئو در مصاحبه با رادیو مارکا گفت که بهترین مقصد برای مسی بارسلوناست: «همه می دانیم که با توجه به مشکلات مالی باشگاه بارسلونا، جدایی مسی اجتناب ناپذیر بود. حالا که صحبت بازگشت او است باید بگویم که تردیدی به کیفیت مسی نیست و می تواند و او کیفیت هر تیمی را بالاتر می برد.»

برنابئو ادامه داد: «شنیده ام که ژاوی با لئو در تماس است و قصد متقاعدکردن او برای بازگشت را دارد. می دانم که مسی به حرف ژاوی گوش خواهد داد و این دو خیلی خوب یکدیگر را درک می کنند. رفتن مسی به عربستان برای رقابت نزدیک با رونالدو اشتباه است. مسی بسیار بهتر از رونالدو است و این دو اصلا قابل مقایسه باهم نیستند. مسی باید به بارسلونا برگردد و در اوج خداحافظی کند.»

258 258