آخرین اخبار پرسپولیس| درخواست ویزه علیرضا بیرانوند از هواداران پرسپولیس

در حالی که تنها ۶ هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده رقابت در بالای جدول بین سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی هر هفته داغ‌تر و نزدیک‌تر می‌شود.

با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ، علیرضا بیرانوند در آستانه آغاز هفته بیست و پنجم لیگ که روز پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود از هواداران پرسپولیس خواست که برای تیم محبوب‌شان در هفته‌های پایانی لیگ سنگ تمام بگذارند.

بیرانوند

متن استوری بیرانوند به شرح زیر است:

«هوادارای عزیز پرسپولیس، چیزی تا آخر فصل نمونده،۶ فینال تا پایان لیگ مونده که ازتون می‌خوام برای پرسپولیس سنگ تمام بزارید. هر چی بوده گذشته و الان وقت اتحاد و باهم بودنه. باید دوباره عظمت و بزرگی پرسپولیسو به همه نشون بدیم. هنوز هیچی تموم نشده و ما همیشه نشون دادیم وقتی با همیم می‌تونیم کارای بزرگی انجام بدیم. نباید بهونه دست کسی بدین و ازتون می‌خوام مثل همیشه ورزشگاهو به رنگ قرمز در بیارین. تیم بیشتر از هر زمانی به حضورتون نیاز داره و به عنوان برادر کوچکتر ازتون می‌خوام تو بازی پنجشنبه و البته بقیه بازی‌هایی که در پیش داریم برای پرسپولیسمون سنگ تمام بذارید. منتظر حضورتون هستم، به امید دیدار.