شهر خبر

قربان‌زاده: فتح‌الله زاده باید ۵میلیارد تومان برگرداند/ خصوصی‌سازی اسناد رو کرد

رئیس سازمان خصوصی سازی در مصاحبه‌ای تاکید کرد فتح‌الله زاده باید پنج میلیارد تومان برگرداند.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حسین قربان‌زاده امروز با حضور در کافه خبر در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین درباره پس دادن 5 میلیارد از سوی فتح‌الله‌زاده گفت: من که از اول هم به قطعیت رسیده بودم چون صد درصد موضوع را به لحاظ مالی چک کرده بودم. ما هم در شان و جایگاهی که هستیم تا وقتی اطمینان پیدا نکنیم اجازه انتقال در سطح عمومی نداریم. 

مطابق پیش‌بینی‌ها همان نکته‌ای که عرض کردم از آن سه نفری که اسمشان مطرح شد یعنی فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده چک‌هایی دست آقای فتح‌الله‌زاده بود که حتما باید پانچ و در باشگاه بایگانی می‌شد، از دوره قبل در دست ایشان بوده است. در مورد اینکه همان دفعه اول این چک‌ها پرداخت شده هم تردید داریم.

پس تمام این مواردی که دیشب مطرح شد قبلا یک بار کامل تسویه شده و این چک‌ها مجددا خلاف واقع در دوره جدید آقای فتح‌الله‌زاده ارائه شده و کمیته تسویه و هیات مدیره مجدد اعلام کرده که این پول پرداخت شود. آقای نیازی که مطرح شد به عنوان کسی که این چک‌ها را مطالبه می‌کرد و عملا آقای فتح‌الله‌زاده 5 میلیارد تومان از این طریق به باشگاه لطمه زده و بدون شک این مبلغ در اسرع وقت باید برگشت داده شود.

در مورد اینکه چه عنوان اتهامی می‌تواند داشته باشد حتما واحد حقوقی ما بلافاصله باید مورد بررسی قرار دهد و در خصوص آن تصمیم بگیریم. مطابق وعده‌ای که دادیم امروز هیات بازرسی مالی در باشگاه حضور پیدا کرد و نتیجه بیش از شش ساعت بررسی تایید این ادعا بود که چک‌ها قبلا پرداخت شده و نباید مجدد پرداخت می‌شد.