شهر خبر

روزنامه جمهوری اسلامی:

دست عناصر خودانقلابی‌پندار از مراکز قدرت کوتاه شود تا اعتماد مردم برگردد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کوتاه کردن دست آنها (عناصر افراطی) از مراکز قدرت و تصمیم ‌سازی از الزامات حفاظت از این نظام است. فقط با قطع نفوذ این عناصر در مجموعه مدیریتی نظام است که اعتماد عمومی ترمیم خواهد شد و دشمنان نظام در طرح خائنانه براندازی ناکام خواهند گردید.

دست عناصر خودانقلابی‌پندار از مراکز قدرت کوتاه شود تا اعتماد مردم برگردد
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۲:۲۰:۵۸
اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی بر لزوم اعتمادسازی تاکید کرده و خواسته دست عناصر افراطی و خودانقلابی‌پندار از مراکز قدرت کوتاه شود.

به گزارش جمهوری اسلامی، دخالت‌های عناصر افراطی و خودانقلابی‌ پندار، که در تصمیم‌ سازی‌های دهه‌های اخیر نقش زیادی ایفا کردند، جامعه ما را دوقطبی کرد و بزرگ‌ترین ضربه را به اعتماد مردم نسبت به مسئولین نظام وارد ساخت. بقاء نظام جمهوی اسلامی، بدون تردید به ترمیم اعتماد عمومی وابسته است. تجربه سال‌های متمادی نشان داده است تا زمانی که افراطیون و خود انقلاب و خوداسلام ‌پنداران در تصمیم ‌سازی دخالت داشته باشند، اعتماد عمومی همچنان ضربه‌های بیشتری خواهد دید. آنها بیشترین خسارت را به اقتصاد، به فرهنگ، به انسجام داخلی، به حقوق عمومی و به سیاست خارجی کشور وارد کرده‌اند.

جمهوری اسلامی تاکید کرده است: ادامه این دخالت‌ها خواست دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و کوتاه کردن دست آنها از مراکز قدرت و تصمیم ‌سازی از الزامات حفاظت از این نظام است. فقط با قطع نفوذ این عناصر در مجموعه مدیریتی نظام است که اعتماد عمومی ترمیم خواهد شد و دشمنان نظام در طرح خائنانه براندازی ناکام خواهند گردید.