شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

واکنش روزنامه اطلاعات به استعفای «دیرهنگام» وزیر آموزش‌وپرورش:

آنچه دیگران در خشت خام می‌دیدند، دولت در آینه هم ندید

روزنامه اطلاعات نوشت: از ابتدای کار دولت کنونی بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به همین وزارت و بی‌تجربگی نامزدهای آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.

 آنچه دیگران در خشت خام می‌دیدند، دولت در آینه هم ندید
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۲:۰۰:۱۷
اعتمادآنلاین |

روزنامه اطلاعات برکناری وزیر آموزش‌وپرورش را دیرهنگام دانست و به کنایه نوشت: آنچه دیگران در خشت خام می‌دیدند، دولت در آینه هم ندید.

به گزارش اطلاعات، استعفای وزیر آموزش و پرورش در پایان تعطیلات نوروزی، اتفاقی بود که دیرتر از موعد رخ داد.مشکل معلمان و درخواستهای صنفی و تعارض در پرداخت حقوق که دیرهنگام حل و فصل شد، نه تنها از بار فشارها نکاسته، که بیانگر بی‌تدبیری هم بود. بحران مسمومیت‌های سریالی هم تا مدتها ذهن اولیا و دانش آموزان و مردم را مشغول کرده و این امر هنوز ادامه دارد.

این روزنامه در ادامه یادآور شد: این مقدمات را برای تکرار آنچه همگان می‌دانند و دلسوزان بارها گفته‌اند، نگفتیم؛ بلکه برای تجربه‌های مکرر و فرصت‌های از دست رفته و عمر برباد رفتة دانش‌آموز و معلم و مدیر و مردمی گفته شد که باید مسئولان را تحمل کنند و آنها را در آزمون و خطای همیشگی تنها بگذارند تا باز هم همان کنند که کرده‌اند؛ زیرا اگر از ابتدای کار دولت کنونی به مرور انتصابات و گزینش و وزیران و مدیران بپردازیم، بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به همین وزارت و بی‌تجربگی نامزدهای آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.