شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#«حاج#محسن»#اگر#دعا#مشکلات#می‌شود،#چرا#عوض#شد؟!

کنایه آفتاب یزد به محسن رضایی:

«حاج محسن» اگر با دعا مشکلات حل می‌شود، چرا دولت عوض شد؟!

روزنامه آفتاب یزد نوشت: حاج محسن عزیز؛ دعاگر چاره‌ساز است چرا دولت عوض شد؟! اصلاً وقتی اقتصاد که پیچیده‌ترین بحث حکمرانی است با دعا قابل حل است لابد بقیه‌ی امور با چهارتا «امن یجیب» درز گرفته می‌شود!

«حاج محسن» اگر با دعا مشکلات حل می‌شود، چرا دولت عوض شد؟!
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۰:۲۰:۲۱
اعتمادآنلاین |

روزنامه آفتاب یزد خطاب به محسن رضایی که اخیرا گفته برای حل مشکلات اقتصادی دعا کنید نوشت: حاج محسن اگر دعا چاره‌ساز است چرا دولت عوض شد؟!

به گزارش آفتاب یزد، کاربری (مجتبی لطفی) با عنوان: «طلبه، نویسنده و جانباز جنگ» در توئیتر می‌نویسد: «دوست جانبازم و برادر دو شهید؛ محسن رضایی را در حرم حضرت معصومه(ع) دیده و به وی می‌گوید: چه شد قول و قرارها؟ این چه وضع اقتصادی است؟ او گفت: دعا بفرمایید. گفتم: دعا! وعده‌های شما چه شد این بود اداره کشور؟ سردار گفت: دعا بفرمایید... و سردار تسبیح بزرگی در دست داشت.»

این روزنامه با بیان این مقدمه نوشت: حاج محسن عزیز؛ دعاگر چاره ساز است چرا دولت عوض شد؟! اصلاً وقتی اقتصاد که پیچیده‌ترین بحث حکمرانی است با دعا قابل حل است لابد بقیه‌ی امور با چهارتا «امن یجیب» درز گرفته می‌شود (!) یک لحظه فکر نکردید این همه داستان برای رئیس جمهور شدن با این همه دستگاه مجری و مرتبط چرا باید هر چهار سال یک‌بار انتخابات برگزار کنند آن هم وقتی مشکلات پیچیده اقتصادی با دعا حل می‌شود؟! حاج محسن به مخاطب خود گفته: دعا بفرمایید (!) خیلی هم عالی، اما به این پرسش جواب بدهد که اگر به کارگشایی دعا در مباحث اقتصادی اعتقاد دارد چرا در بین این همه رشته‌ی دانشگاهی و حوزوی، یک راست راهی رشته‌ی اقتصاد شده است؟

آفتاب یزد در پایان خطاب به محسن رضایی نوشت: خسته نشدید از این همه حاشیه سازی؟ کی می‌خواهید آرام و قرار بگیرید؟ اصلاً همه‌ی این‌ها به کنار، نگران فردا و فرداهای خود، نگران قضاوت تاریخ، نگران نام و نشانی که از شما در این برهه بر جای می‌ماند نیستید؟ یا هستید اما دل‌تان می‌خواهد تا آخرین نفس در همین مسیر گام بردارید...؟!