شهر خبر

محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دو مستشار ایرانی

محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دو مستشار ایرانی

ایسنا نوشت: مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، به شهادت رساندن دو تن از مستشاران نظامی کشورمان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به این شرح است:

رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک می‌شود و به نقطه‌ای از ضعف و استیصال رسیده که هر روز بیش‌تر از قبل رو به اضمحلال می‌رود.

رژیم اشغالگر صهیونیستی با نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم در منطقه سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان دارد، ولی باید بدانند که این اقدامات جنایتکارانه و بزدلانه هیچ اثری در اتحاد جهان اسلام نخواهد داشت و این حملات و تجاوزات بی پاسخ نخواهد ماند.

رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی امروز در تاریک‌ترین نقطه تاریخ خود قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگری با انزوای بین‌المللی روبرو شده است و امروز چهره واقعی و شیطانی این رژیم جنایتکار برای کشورهای جهان و نظام بین الملل آشکار شده است و جهان اسلام باید در محکوم کردن اقدامات و جنایات این غده سرطانی مواضع محکم‌تر و قاطعانه‌ای بگیرند.

آنچه واضح است رژیم صهیونیستی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و با این اقدامات جنایتکارانه و نقض آشکار حقوق بشر و ایجاد تنش و آشوب و شهادت رساندن و به شهادت رساندن جوانان و مردم مظلوم و مسلمان این روند را تسریع می‌بخشد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی این جنایات وحشیانه و تروریسم دولتی را به شدت محکوم می‌کند و از تمام کشورهای جبهه مقاومت و جهان اسلام می‌خواهد که اتحاد خود را در برابر دسیسه‌ها و اقدامات این رژیم شیطانی حفظ نمایند و با عزمی راسخ به مبارزه علیه تروریسم و این رژیم غصب به پا خیزند.

311311