شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#کریستیانو رونالدو

رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا با دروغ شروع شده است؟

رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا با دروغ شروع شده است؟

جورجینا رودریگز پس از پخش فصل دوم سریال موفق خود در نتفلیکس "من جورجینا هستم" دوباره در کانون توجه قرار گرفت.

شریک زندگی کریستیانو رونالدو قبلا فاش کرده بود که برای اولین بار با ستاره پرتغالی در فروشگاه گوچی که در مرکز مادرید کار می کرد ملاقات کرده است.

اما اکنون، پابلو بون، کاربر TikTok ادعا کرده است که با جورجینا همکار بوده و او حتی قبل از اینکه رونالدو را ملاقات کند انسانی مغرور بوده است.

بون گفت: «من حدود دو ماه یا بیشتر قبل از اینکه او یک سلبریتی شود، با جورجینا رودریگز در گوچی کار می کردم. چند بار با هم برخورد داشتیم. او در بخش زنان و من در بخش مردانه بودم. من قبلاً کریستیانو را چندین بار قبل از ملاقات آنها در فروشگاه دیده بودم و حقیقت این است که چیزهای زیادی در مورد کریستیانو و جورجینا گفته شده است. جورجینا همیشه همینطور بود، حتی اگر پول زیادی نداشت و در شرایط کنونی‌اش نبود باز هم متکبر بود و احساس برتری نسبت به بقیه داشت. او همیشه به دنبال موفقیت در زمان بزرگ بود و به همین دلیل در شرکت های مختلف لوکس کار می کرد و افراد مشهور زیادی را در مادرید می شناخت.»

اظهارات بون در مورد TikTok نشان می دهد که جورجینا از قبل جاه طلب بوده و قصد ازدواج با یک میلیونر را داشته است.

بون مدعی شد: «جورجینا گفته بود که کریستیانو و دوستان و پسرش را بیرون از فروشگاه دیده است، اما اینطور نبود واقعیت این بود که وقتی کریستیانو وارد فروشگاه گوچی شد، همه برگشتیم و به او نگاه کردیم، زیرا او مردی فوق‌العاده قد بلند و جذاب است و این دسته از مشتریان مستقیما با مدیر فروشگاه در ارتباط هستند و غیرممکن است که کسی متوجه حضور آنها در فروشگاه نشوند.»

257 251