شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#سردار آزمون

ناراحتی سردار آزمون | خوشحالی بعد گل ستاره تیم ملی باعث مرگ هوادار تیم رقیب ؟

صدآنلاین | سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.

ناراحتی سردار آزمون از خوشحالی گلش بعد از مرگ هوادار شالکه

سردار نخستین گل خود در بوندس‌لیگا را فصل قبل و مقابل گروتیفورت به ثمر رساند و حالا تعداد آنها را به عدد ۴ ارتقا داده است. سردار از زمانی که پیراهن لورکوزن را بر تن کرده، اغلب در پست هافبک نفوذی به میدان رفته و البته از پنج شش هفته قبل و وقتی به پست اصلی خود یعنی مهاجم هدف منتقل شده، روزهای موفقی را سپری کرده و در آلمان به مهاجمی قابل اتکا تبدیل شده است.

عملکرد سردار هم این مسأله را به وضوح نشان می‌دهد. او در ۵ بازی اخیر لورکوزن در بوندس‌لیگا ۳ گل مقابل فرایبورگ، هرتابرلین و شالکه۰۴ زده، یک پنالتی مقابل ماینتس گرفته و یک پاس گل هم در همین دیدار ارسال کرده. یعنی ۵ تأثیر مستقیم روی گل‌های لورکوزن، آن هم از وقتی در پست اصلی‌اش وارد زمین شده است. آخرین گل آزمون هم در شب پیروزی سه بر صفر لورکوزن در خانه شالکه به ثمر رسید. البته به نظر می‌رسید سردار یکی از یازده بازیکن ثابت لورکوزن مقابل شالکه باشد اما با اعلام ترکیب اصلی پیش از بازی معلوم شد که او روی نیمکت قرار دارد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد آزمون اواسط نیمه دوم و از دقیقه ۶۶ وارد زمین شد و در وقت‌های تلف شده بازی توانست گل سوم لورکوزن را وارد دروازه شالکه کند.

ستاره ایرانی لورکوزن ارسال موسی دیابی را با یک ضربه سر، آن هم تقریباً از روی نقطه پنالتی، تبدیل به گل کرد. سردار همیشه نشان داده که چه توانایی بالایی در زدن گل با ضربات سر دارد و حالا یک بار دیگر این قابلیت فوق‌العاده خود را، آن هم در بوندس‌لیگا به رخ کشید. این سومین گل آزمون در این فصل از رقابت‌های بوندس‌لیگا بود و همانطور که رسانه‌های آلمانی نیز روی این موضوع تأکید می‌کنند، قطعاً ژابی آلونسو در ادامه فصل حساب ویژه‌ای روی درخشش و گلزنی‌های بازیکن ایرانی خود باز خواهد کرد. آزمون درباره این گل می‌گوید: «به آمار و ارقام کاری ندارم و مهم نیست چند دقیقه در زمین باشم. وظیفه من به عنوان مهاجم گلزنی برای لورکوزن است و هر چند دقیقه‌ای که در زمین باشم برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم.»

پس از این دیدار باشگاه شالکه اعلام کرد که متأسفانه یکی از هواداران در جریان شکست خانگی این تیم جان باخته است. این هوادار مشکل قلبی داشت. امدادگران برای احیای او به ضلع جنوبی ورزشگاه و محل حادثه شتافتند اما تلاش آنها بیهوده بود. تماشاگران دو تیم در ثانیه‌های پایانی بازی و به احترام هوادار شالکه سکوت کردند و بازیکنان هم در بهت فرو رفتند. گوینده ورزشگاه هم وضعیت اضطراری را به تماشاگران اعلام کرد و پس از آن هم تشویق‌های محدودی برای بازیکنان انجام شد. باشگاه شالکه هم دقایقی بعد از این اتفاق تلخ چنین بیانیه‌ای را صادر کرد: «فوتبال این روزها در جایگاه دوم قرار گرفته است. یک تماشاگر در ورزشگاه دچار حمله قلبی شد و متأسفانه تمام تلاش‌ها برای احیا شکست خورد. صمیمانه تسلیت خود را به خانواده محترمش ابراز می‌داریم. فکرمان پیش شماست.»

آزمون درباره فوت هوادار شالکه و اینکه گفته می‌شود این اتفاق بعد از گلزنی او رخ داده، می‌گوید: «متأسفانه اتفاق تلخی در ورزشگاه شالکه رخ داد و یکی از هواداران این تیم جان باخت. این اتفاق بعد از گل من رخ نداد بلکه شنیدم که چند دقیقه قبل این اتفاق تلخ افتاده بود. این ماجرا را بعد از سوت پایان بازی فهمیدم اما اگر از وضعیت اطلاع داشتم، قطعاً به احترام این هوادار خوشحالی نمی‌کردم.»

 

258 258