شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

تعامل دولت و مجلس، مهم‌ترین اقدام در راستای مطالبات مردم است

به گفته معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، مهم‌ترین اقدام در راستای مطالبات مردم همکاری و هماهنگی بین قوای مجریه و مقننه است.

تعامل دولت و مجلس، مهم‌ترین اقدام در راستای مطالبات مردم است
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۰۸:۵۵:۵۹
اعتمادآنلاین |

سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور  گفت: دولت سیزدهم بیشترین تعامل را با مجلس شورای اسلامی در مقایسه با دوره های قبل داشته است.

به گزارش ایرنا، حسینی گفت: یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم در دوران فعالیت خود، تعامل سازنده و مفید با مجلس شورای اسلامی است که تاکنون این روند ادامه داشته تا اگر ابهامات و سوال‌های در اذهان نمایندگان مجلس وجود دارد به آن پاسخ دهیم و حتی نیازهایی که در زُمره مطالبات مردم قرار داشته برای رفع آن به وزیران مربوطه انتقال دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بر این نکته تاکید کرد که دولت سیزدهم بیشترین تعامل و همکاری را با مجلس داشته که در مقایسه با سایر دوره ها این سطح همکاری بیشتر بوده است.

حسینی مهمترین اقدام حوزه کاری خود را هماهنگی بین مجلس و دولت عنوان کرد و گفت که رئیس جمهور با تمام نمایندگان مجلس دیدار کرده است و حتی قبل از هر سفری، برنامه ملاقات با نمایندگان مجلس داشته و نظارت های لازم هم اخذ شده است.

وی با تاکید بر اینکه «اصل کار ما تعامل و پرهیز از تنش بین دو قوه است»، این را هم گفت که مطالبات نمایندگان خواسته های مردم است که از حوزه آبی و جاده گرفته تا سایر مسائل که در زمره مطالبات ملت بود و ما نیز پیگیری کردیم نمونه های گره گشایی از کارها زیاد است.