شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#فوری#پول ملی

اولویت فوری دولت در 1402 از نگاه یک نماینده مجلس/ امیدواریم امسال شاهد مهار تورم توسط دولت باشیم

اولویت فوری دولت در 1402 از نگاه یک نماینده مجلس/ امیدواریم امسال شاهد مهار تورم توسط دولت باشیم

افکار نیوز نوشت:حدادی گفت که اولویت اول دولتمردان در تمام عرصه‌ها باید در راستای جلوگیری از گرانی‌ها در سطح جامعه باشد. لذا باید ارزش پول ملی ما نه تنها کاهش پیدا نکند بلکه باثبات شود و افزایش یابد.

علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی درمورد شعار سال ۱۴۰۲ بیان کرد: باتوجه به اینکه طی سالیان گذشته رهبر انقلاب نیز محوریت کشور را تولید و توجه به اقتصاد کشور نامگذاری می‌کردند باید در همین مسیر پیش برویم.وی افزود: باتوجه به اهمیت مباحث اقتصادی به ویژه رشد تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌گذاری در داخل کشور و وجود ظرفیت‌های بسیار خوبی که ما در کشورمان داریم، مانند اتصال به اوراسیا که ظرفیت‌ بسیار مهم و خوب کشور ماست و با همین امکان، باید رشد اقتصادی را رقم بزنیم.

حدادی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها چه در دولت و چه در مجلس باید این هدف را پیگیری کنند تا این رشد اتفاق بیفتد و تورم کنترل شود. باید هم به رونق تولید اهمیت دهیم و هم تولید داخلی را گسترش دهیم که این کار سرمایه‌گذاری‌هایی که باید صورت گیرد، اتفاق می‌افتد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دومین نکته در این راستا کنترل و مهار تورم است که رهبر انقلاب با دقت و هشیاری لازم و درایت و نگاه تیزبین و عمیقی که برای آینده نظام جمهوری اسلامی دارند به آن اشاره فرمودند.وی خاطرنشان کرد: اولویت اول دولتمردان در تمام عرصه‌ها باید در راستای جلوگیری از گرانی‌ها در سطح جامعه باشد. باید ارزش پول ملی ما نه تنها کاهش پیدا نکند بلکه باثبات شود و افزایش یابد.حدادی اظهارداشت: امیدوار هستیم سال ۱۴۰۲ هم شاهد مهار تورم توسط دولت باشیم و هم شاهد همکاری مجلس با دولت در این زمینه خواهیم بود که با این تعامل دوجانبه به هدف نزدیک می‌شویم.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس گفت: چنین ارتباطی موجب افزایش سرمایه‌گذاری خواهد شد. زیرا اگر مانعی سر راه باشد با همکاری و قانون گذاری رفع خواهد شد.او درانتها خاطرنشان کرد: ما باید وظیفه خود را انجام دهیم تا موجب امیدآفرینی در کشور و جامعه شود. همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و انتظار آن‌ها نیز همین کار جهادی و پیشرفت اقتصادی است.

۲۱۲۱۷