شهر خبر

مسافران این شهرها بیشتر از بقیه تصادف کردند

مسافران این شهرها بیشتر از بقیه تصادف کردند

سرهنگ محبی در مورد سایر محورهای مواصلاتی توضیح داد: محورهای خراسان رضوی، قم، البرز، مرکزی، اصفهان و شیراز نیز پرحجم است و باید گفت به طور کلی هم اکنون اکثر محورهای مواصلاتی کشور دارای ترافیک سنگین بدون گره ترافیکی هستند.

سرهنگ محبی با توصیه به رانندگان در جهت مدیریت سفر اظهار کرد: برای رسیدن به مقصد نباید عجله و شتاب کرد بخصوص مسافرانی که در حال بازگشت از سفر هستند. متاسفانه تجربه سالهای گذشته نشان می‌دهد بیشترین خستگی و خواب آلودگی هنگام بازگشت از سفر در رانندگان رخ می‌دهد. هموطنان برای اینکه بیشتر از ایام سفر استفاده کنند، بازگشت را به روز آخر و شب موکول می‌کنند این ساعت، انسان خسته است و طبیعی هم هست. در این زمان سرنشینان خودرو هم عموما می‌خوابند و در یک لحظه ممکن است حادثه رانندگی رخ دهد.

جانشین رئیس پلیس راه فراجا اضافه کرد: از هم وطنان می‌خواهیم اول صبح بازگشت از سفر را آغاز کنند و راننده خودرو قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند و سرنشینان نیز به صورت نوبتی بخوابند و به وضعیت راننده توجه داشته باشند.

رئیس پلیس راه کشور گفت:بیشترین مسافران ورودی را در استان‌های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، تهران، اصفهان و فارس شاهد بودیم.