شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#حلب#ارتش سوریه#حمله تروریستی

دفع حمله تروریستی گسترده در حومه حلب توسط ارتش سوریه

دفع حمله تروریستی گسترده در حومه حلب توسط ارتش سوریه

ارتش سوریه توانست حمله تروریست‌های النصره را دفع کرده و خسارات سنگینی به آنها در حومه غربی حلب وارد کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزار رسمی سوریه(سانا)، نیروهای مسلح سوریه عصر دیروز پنجشنبه موفق شدند با انجام یک عملیات نظامی حمله تروریستی بزرگ را در حومه غربی حلب دفع کنند، در این عملیات تروریست‌ها متحمل خسارات سنگین و 11 تروریست به هلاکت رسیده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است که نیروهای مسلح سوریه موفق شدند یک حمله تروریستی بزرگ را دفع کرده و به تجهیزات و نفرات تروریست‌ها خسارات سنگینی وارد کنند.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: «یگان‌های نیروهای مسلح کشورمان توانستند عصر دیروز  یک حمله بزرگ تروریستی را دفع کنند.» در این بیانیه آمده است،: «این حمله تروریستی توسط گروهک تروریستی جبهه النصره به مواضع ما در منطقه «کفر عمه» واقع در شرق «الاثارب» در حومه غربی حلب صورت گرفته بود.»

در بیانیه وزارت دفاع آمده است که در این عملیات ارتش سوریه توانست خسارات سنگین به نیروها و تجهیزات تروریست‌ها وارد کند. در این عملیات 11 تروریست به همراه سرکرده این گروهک به هلاکت رسید و تعداد زیادی از تروریست‌ها نیز مجروح شدند.

 وزارت دفاع سوریه اعلام کرده است که پنج نفر از تروریست‌های به هلاکت رسیده خارجی بودند، در  بیانیه این وزارتخانه به ملیت آن‌ها اشاره‌ای نشده است.

انتنهای پیام/