مورینیو گزینه اصلی هدایت پاری سن ژرمن

اوضاع پاری‌سن‌ژرمن پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و شکست‌های متوالی در لیگ فرانسه، آشفته به نظر می‌رسد و در این راستا، گفته می‌شود «کریستوف گالتیه» سرمربی این تیم تا پایان فصل میهمان پاریس خواهد بود.

«پدر آلمیدا» خبرنگار خبرنگار حوزه نقل و انتقالاتی نیز خبر داده سران پاریس به این نتیجه رسیده‌اند که با گالتیه آن‌ها شانسی برای فتح لیگ قهرمانان ندارند و مطمئن هستند با حضور «ژوزه مورینیو» آن‌ها به آرزوی دیرینه خود که آوردن جام به پاریس است، خواهند رسید.

آلمیدا مدعی شده سرمربی فعلی رم و پیشین تیم‌های پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید و تاتنهام که سابقه دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، هدف شماره یک پاری‌سن‌ژرمن در تابستان خواهد بود و سران این باشگاه بزودی مذاکرات با سرمربی پرتغالی را آغاز خواهند کرد.

پس از آغاز شایعات پیرامون مذاکره پاریسی‌ها با مورینیوف «ژروم روتن» ستاره پیشین پاری‌سن‌ژرمن نیز از حضور او در این باشگاه حمایت کرد و گفت: مورینیو دیوانه فوتبال است. او در وادار کردن بازیکنان به انجام وظایف خود تردید نمی‌کند. من مطئن هستم او این باشگاه را تکان خواهد داد.

مورینیو گزینه اصلی هدایت پاری سن ژرمن

مورینیو که سابقه همکاری با کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را دارد، در صورت حضور در پاریس و ماندن لیونل مسی در این تیم، شانس کار کردن با فوق ستاره دیگر دنیای فوتبال را خواهد داشت.