شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ارتش#مسلمان#منطقه‌ای

امیر سرتیپ حاجیلو: کشورهای مسلمان متوجه شده‌اند که آمریکا خیرخواه آنان نیست

فارس نوشت : فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با بیان اینکه امروز دولت‌های منطقه متوجه شده‌اند که آمریکا و غرب خیرخواه آن‌ها نیست، گفت: دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون از تمامی حربه‌ها برای ضربه زدن به جریان اسلامی استفاده کرده‌اند.

امیر حاجیلو در این بازدید خطاب به یگان‌های مستقر، اظهار کرد: رزمندگان ارتش در سرپنجه‌های مدافعان امنیت و نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام به اقتدار روزافزون این نظام الهی پی‌برده‌اند و الحمدلله کشورهای اسلامی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا خیرخواه آن‌ها نیست.

امیر حاجیلو با اشاره به عزم کشورهای منطقه برای بهبود روابط با کشورمان، تصریح کرد: گرایش کشورهای منطقه برای ایجاد روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده اقتدار الهی این نظام است.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهار سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته است، ولی با صبر و اتکا به قدرت لایزال الهی و رهبری حکیمانه امامین انقلاب توانسته از این مسیر دشوار عبور کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش تأکید کرد: آینده روشن این کشور مقتدر از آنِ شما جوانان است و این در حالی است که دشمنان در فضای مجازی درصدد سیاه جلوه دادن آینده و نادیده گرفتن دستاوردهای چهل ساله این نظام الهی هستند.

امیر حاجیلو در پایان با بیان اینکه امروز دولت‌های منطقه متوجه شده‌اند که آمریکا و غرب خیرخواه آن‌ها نیست، افزود: دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون از تمامی حربه‌ها برای ضربه زدن به جریان اسلامی استفاده کرده‌اند و در برهه‌هایی نیز موفق بوده‌اند، ولی به لطف خداوند جریان اصیل اسلامی بدون تحریف، مستحکم و مقتدر باقی مانده است.

امیر سرتیپ حاجیلو: کشورهای مسلمان متوجه شده‌اند که آمریکا خیرخواه آنان نیست

۲۱۲۲۰