شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جشنواره فجر#تلویزیون

تلویزیون کاستی‌هایش را از حساب سینمایی‌ها پر می‌کند؟

تلویزیون کاستی‌هایش را از حساب سینمایی‌ها پر می‌کند؟

ایسنا نوشت: مهدی عظیمی، تهیه‌کننده «های‌پاور» از جمله فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر که قرار است پیش از اکران عمومی از تلویزیون به نمایش درآید می‌گوید این روش درستی نیست که تلویزیون تلاش می‌کند کاستی‌های خود را از طریق پخش فیلم‌های رونمایی شده در جشنواره فجر که هنوز به اکران عمومی نرسیده‌اند جبران کند.

در نوروز ۱۴۰۲ فیلم‌های «هوک»، «های پاور» و «شماره ۱۰» که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را هم گرفت، برای نمایش در تلویزیون انتخاب شده‌اند.

مهدی عظیمی، تهیه‌کننده فیلم «های‌پاور» در این مورد گفت: «این فیلم دو تهیه‌کننده و یک مالک دارد که آقای جوکار به عنوان دیگر تهیه‌کننده فیلم نماینده همه ما هستند و توافق برای پخش فیلم از تلویزیون توسط ایشان انجام شده و من هم پس از توافق‌های اولیه از ماجرا مطلع شدم.»

او افزود: «اگرچه این تصمیم دیگر قطعی شده ولی به نظرم همانطور که پخش تلویزیونی فیلم «تک‌تیرانداز» به اکران سینمایی آن آسیب زد، تکرار این کار برای فیلم‌های دیگر هم مناسب نیست چرا که هزینه تبلیغات اکران در سینما را غیرقابل توجیه می‌کند. البته به طور کلی معتقدم این روش درستی نیست که تلویزیون تلاش می‌کند کاستی‌های خود را از طریق پخش فیلم‌های رونمایی شده در جشنواره فجر که هنوز به اکران عمومی نرسیده‌اند جبران کند.»

عظیمی در پاسخ به اینکه برخی بر این باور هستند که تصمیم به اکران این فیلم‌ها در تلویزیون از این جهت است که امیدی به فروش آن در اکران عمومی نبوده، گفت: «با این نوع اظهارنظرها موافق نیستم چون به نظرم اگر تهیه‌کننده‌ای فکر می‌کند فیلمش در اکران موفق نمی‌شود و آن را بسازد، به سرمایه‌ای که در اختیار دارد، خیانت می‌کند. قطعاً ما هم به اکران فیلم خود امیدوار بودیم ولی فعلاً به طور دقیق نمی‌توان درباره سرانجام وضعیت اکران سینمایی پس از پخش تلویزیونی صحبت کرد.»

فیلم سینمایی «هایپاور» به کارگردانی هادی محمدپور و تهیه‌کنندگی مهدی عظیمی و امیر سرتیپ اباذر جوکار، افتخارات عملیات والفجر ۸ و اعتقادات و دیدگاه‌های شهید ستاری را به نمایش می‌گذارد. در این فیلم بازیگرانی چون اتابک نادری، علیرام نورایی، فرزاد حسنی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، سپیده خداوردی و مهرداد ضیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۲۵۹۲۵۹