شهر خبر

دادستان اردستان:

سال جدید هیچگونه مماشاتی با مدیران دولتی کم کار نخواهیم داشت

این مقام قضایی گفت: با ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد مسئولان شهرستان تاکنون بیش از ۷۰ درصد از مدیران اردستان از دستگاه قضایی تذکر گرفتند.

سال جدید هیچگونه مماشاتی با مدیران دولتی کم کار نخواهیم داشت
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۴:۱۰:۴۲
اعتمادآنلاین |

سید عباس بارودکو، در دیدار با خبرنگاران و فعالان مجازی اردستان، در خصوص کم کاری برخی مدیران ادارت شهرستان، خاطرنشان کرد: به اندازه کافی به مدیران کم کار شهرستان و حداقل ۱۰ بار تذکرهای لازم داده شده است و از این سو اعلام می‌کنیم در سال جدید هیچ گونه مماشاتی با مدیران دولتی کم کار نخواهیم داشت. هر مقام مسئولی که نمی‌تواند مشکل مردم را حل کند باید کنار گذاشته شود و تنها مسئولانی باید سرکار باشند که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان اضافه کرد: البته در شهرستان اردستان مدیران دلسوز و پا به کار نیز وجود دارد که از این افراد همواره حمایت شده است.

این مقام قضایی ادامه داد: با ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد مسئولان شهرستان تاکنون بیش از ۷۰ درصد از مدیران اردستان از دستگاه قضایی تذکر گرفتند. در حال برنامه ریزی برای تشکیل جلسه هستیم تا با همه مسئولان شهرستان اتمام حجت کنیم.

بارودکو گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۱۷۴ فقره پرونده به دادسرای دادگستری اردستان ارجاع داده شده که با تلاش همکاران ما حدود ۱۹۵۸ فقره از آن رسیدگی و مختومه شده است.