شهر خبر

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال

ایرنا نوشت: رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده جغرافیایی استان البرز خبرداد و از مسافران خواست با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ‌ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی جاده کرج- چالوس از محدوده شهرستانک تا نساء و در آزادراه تهران - شمال از تونل شماره ۱۸ تا شهرستانک سنگین است .

وی اضافه کرد: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

کرمی گفت: با شروع سفرهای نوروزی ، مسافران ضمن رعایت سرعت مطمئنه قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: باتوجه به ناپایداری هوا و بارش برف و باران به ویژه در جاده کرج - چالوس ریزش سنگ و کوه متصوراست و مسافران درحاشیه جاده توقف نکنند.

وی گفت: در نوروز امسال تیم های پلیس محسوس و نامحسوس با استقرار در تمام محورهای ارتباطی استان البرز وضعیت ترافیکی را رصد خواهند کرد ضمن آنکه از ظرفیت دوربین های هوشمند برای ثبت تخلفات رانندگی کمک گرفته می شود.

وی افزود: تمام ظرفیت های لازم برای کاهش تصادف ها و ایمنی جاده ای مردم و مسافران در نظر گرفته شده و ۹۰ تیم محسوس و نامحسوس فعال هستند.

رییس پلیس راه البرزیادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

271 35