ترافیک پرحجم و مقطعی در مسیر رفت و برگشت جاده چالوس

به گزارش رکنا، سرگرد محمد احمدی روز شامگاه شنبه افزود : برابر گزارش ها در نقاطی از این محور پرتردد ارتباطی از جمله سیاه بیشه و کف هزار چم هر ۲ طرف ترافیک پرحجم و گاهی روان است.

وی بیان داشت : باوجود آنکه بنا بر اعلام پلیس راه فراجا قرار بود محدودیت های ترافیکی امروز حوالی ظهر از مرزن آباد به کرج ممنوع و از جنوب به شمال آزاد شود اما به علت ترافیک پرحجم و گاهی روان به صورت مقطعی این محدودیت اعمال نشد.

به گزارش ایرنا، از طول مسیر ۱۶۰ کیلومتری محور کرج - چالوس حدود ۸۰ کیلومتر آن جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس محدوده کندوان است.

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هر گونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.