شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#قلعه نویی

وحید امیری علیه شایعات تلخ؛ خبری از خداحافظی نیست

وحید امیری بعد از عمل جراحی سنگینی که روی کمرش انجام داد، مدت زیادی از میادین دور بود. با این حال وحید با تلاشی مثال زدنی خودش را به جام جهانی رساند و کی روش هم او را در لیست مسافران قطر قرار داد.

با این حال در کمال تعجب، امیری حتی یک دقیقه هم در جام جهانی به میدان نرفت و کیروش فرصت بازی کردن در دومین جام جهانی از او گرفت. بعد از جام جهانی شایعات تلخی در مورد خداحافظی وحید از بازی های تیم ملی مطرح شد ولی هیچ وقت مورد تایید قرار نگرفت.

وحید با وجود بازی کردن در پست غیرتخصصی که آزادی عمل را کامل از او می گیرد، توانست نمایش های خوبی در بازی های اخیر پرسپولیس داشته باشد و امیرقلعه نویی هم او را به تیم ملی دعوت کرد تا نشان دهد حساب ویژه ای روی وحید و توانایی هایش باز کرده است. همچنین دعوت دوباره به تیم ملی نشان می دهد شایعات مربوط به خداحافظی امیری از تیم ملی بی اساس بوده و وحید همچنان می خواهد در بازی های ملی به میدان برود.

با توجه به آمادگی و کیفیت بالای امیری، این بازیکن به طور حتم می تواند به تیم ملی در بازی جام ملت های آسیا کمک کند و یکی از ستاره های فوتبال ملی ما مطابق سال های گذشته باشد.