شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوروز

کیفیت ویژه چند اثر هنری در ایام عید

کیفیت ویژه چند اثر هنری در ایام عید

شبکه فراتر به عنوان شبکه پیشران در صداوسیما با کیفیت ۴K و فناوری HDR و WCG برای سومین سال در نوروز با پخش سریال، فیلم‌های سینمایی و برنامه‌هایی که ویژه این ایام تدارک دیده شده، همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال، شبکه فراتر که با رویکرد تفریحی و سرگرمی به عنوان کانال در مجموعه شبکه نسیم فعالیت می‌کند، از آغاز آخرین هفته اسفندماه سال جاری و با نزدیک شدن به سال نو، جدول پخش خود را تغییر و برنامه‌های مختص این ایام را به آن افزوده است.

پخش اصلی برنامه‌های این شبکه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه هر روز آغاز شده و تا نیمه شب ادامه دارد.

مسابقه تلویزیونی «کودک شو» که به‌تازگی روی آنتن شبکه فراتر رفته، قرار است روزهای آخر هفته از این شبکه روی آنتن در ایام نوروز تا روز سیزدهم هرشب در ساعت ۱۸ پخش شود و تکرار آن در ساعات یک بامداد و هشت صبح روز بعد خواهد بود. این برنامه یک کلاکت ویژه برای تحویل سال ۱۴۰۲ تدارک دیده که در روز دوشنبه ۲۹ اسفند، همزمان با شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پخش فیلم سینمایی جدید که تاکنون از قاب شبکه فراتر پخش نشده، هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود. ساعت بازپخش فیلم‌های سینمایی هم نسبت به قبل تغییر کرده و اولین تکرار آنها روز بعد در ساعت ۱۰ صبح و بازپخش دوم آن، دو روز بعد در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

«مرد مورچه‌ای»، پویانمایی «دنیای عجیب»، «فینچ»، «چشمان مار»، «آشوب متحرک» و «نابخشودنی» عناوین فیلم‌هایی هستند که قرار است از شبکه فراتر روی آنتن بروند.

افزوده شدن ریل جدید سریال به آنتن شبکه فراتر، از دیگر اقدامات جدید این شبکه است.

از روز یکشنبه (۲۸ اسفندماه) تا روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ در ساعت ۲۰ و ۳۰ قسمت‌های جدید سریال تلویزیونی پخش خواهد شد. اولین سریالی که شبکه فراتر اقدام به پخش آن خواهد کرد، فصل اول سریال خارجی و ۱۰ قسمتی «گمشده در فضا» خواهد بود که که یک درام ماجراجویی و تخیلی فضایی محصول ۲۰۱۸ نتفلیکس است. داستان آن درباره خانواده رابینسون است که در حال عزیمت به سوی یکی از سکونت‌گاه‌های فضایی است و در مسیر خود با بحرانی پیش‌بینی نشده روبه‌رو شده و در نهایت سر از سیاره‌ای ناشناخته درمی‌آورند.

از روز نهم فروردین ماه، فصل اول سریال هشت قسمتی «مندلورین» پخش خواهد شد که تا روز سیزدهم فروردین در همین ساعت روی آنتن خواهد بود. تکرار آن نیز روز بعد در ساعت شش و ۴۵ صبح و ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

فصل پنجم مجموعه مستند «ایرانگرد» که به‌تازگی تولید آن به پایان رسیده و در مراحل آماده‌سازی HDR است، از روز ( ۲۸ اسفند ماه) در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه فراتر قرار خواهد گرفت. تکرار این مجموعه‌ی مستند روز بعد در ساعت پنج صبح و ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

مجموعه گفت‌وگو محور «قندون» در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه و صبح روز بعد در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ بازپخش می‌شود.

مجموعه‌های مستند حیات وحش خارجی در ساعت ۱۶ و ۴۵ پخش می‌شوند که از روز یکشنبه با مجموعه شش قسمتی «به زمین خوش آمدید» آغاز شده و پس از آن از شنبه پنجم فروردین فصل اول مجموعه هشت قسمتی «زاده‌های حیات وحش» ادامه خواهد داشت. ساعات بازپخش مستند حیات وحش، ۱۵ دقیقه بامداد، شش صبح و ۱۲ و ۵۰ دقیقه روز بعد خواهد بود.

مجموعه‌های پویانمایی ایرانی برای کودکان نیز هر روز از شبکه فراتر پخش می‌شود.

مجموعه «من و نیکا» به تهیه‌کنندگی «محمدمهدی مشکوری» در ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه پخش و همچنین در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه هر روز ظهر فصل دوم مجموعه «چیا» به تهیه‌کنندگی «امیر سحرخیز» پخش می شود.

همچنین در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مجموعه «دنیای آبی» به کارگردانی «مهدی خرمیان» که از تولیدات مرکز پویانمایی صبا است پخش می شود.

شبکه فراتر، از طریق ماهواره بدر ۵ با موقعیت ۲۶ درجه شرقی و فرکانس ۱۲۳۲۲ عمودی و هم به صورت زمینی در تمامی ۳۱ استان با ۴۲ ایستگاه فرستنده تلویزیونی از طریق زمینی با گیرنده‌های ۴K قابل دریافت است.

۵۷۲۴۵