شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

پیام های مهم ملی پوشان برای قلعه نویی | تیم ملی با شکاف دوباره رو به رو می شود ؟

بازدید:۱
صدآنلاین | تعدادی از بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم با وی تماس گرفتند.

پیام چند بازیکن تیم ملی ایران برای قلعه‌نویی

فدراسیون فوتبال ایران پس از بررسی گزینه‌های اندک خارجی خود از انتخاب آنها صرف‌نظر کرد تا سراغ مربیان داخلی آمده و از بین آنها یک نفر را برای پذیرش هدایت فنی این تیم انتخاب کند.

آنها در حالی بین اسامی مختلف نظیر جواد نکونام، فرهاد مجیدی، ساکت الهامی و… به امیر قلعه نویی رسیدند که سرمربی گل گهر سیرجان ابتدا از نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران امتناع کرده بود اما با کنار رفتن قطعی گزینه‌های خارجی تبدیل به تنها شخص مورد اعتماد مهدی تاج و هیأت رئیسه شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کوتاه آمدن از موضع خود آن را بپذیرد و سرمربی ملی‌پوشان فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شود.

پس از اعلام رسمی انتخاب امیر قلعه نویی صحبت‌های زیادی درباره نحوه کنترل او روی رختکن تیم ملی ایران مطرح شده بود تا احتمال شکاف دوباره در بین ملی‌پوشان مطرح شود.

تعدادی از ملی‌پوشان چند سال اخیر با روی کار آمدن قلعه نویی با ارسال پیام تبریک به او برای سرمربی جدید ایران و جانشین کارلوس کی‌روش آرزوی موفقیت کردند.

باید دید آیا قلعه نویی همچون دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش روی دعوت این بازیکنان نیز تفاهم دارد یا اینکه شاهد پوست اندازی نسل جدید فوتبالی ایران خواهیم بود.