شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پدافند هوایی#دارای#نیروی دریایی

فیلم شناورهای تندرو سپاه با موشک‌های هدایت لیزری و پدافند هوایی

فیلم شناورهای تندرو سپاه با موشک‌های هدایت لیزری و پدافند هوایی

نیروی دریایی سپاه اخیرا به شناورهای تندرو جدیدی مجهز شده است که دارای موشک‌های هدایت لیزری و پدافندهوایی هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، ‌18 اسفندماه مرحله دیگری از تحویل دهی تجهیزات جدید به نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.

 

طی این مراسم شناورهای تندرو جدیدی به نیروی دریایی سپاه تحویل شد که هم از طراحی متفاوتی با شناورهای قبلی برخوردار بودند و هم بجای راکت به موشک‌های هدایت لیزری مجهز شده بودند.

علاوه بر این نسل جدیدی از شناورهای تندور سپاه مجهز به موشک‌های کروز ضد کشتی با برد 180 کیلومتر نیز رونمایی شدند.

در این مراسم بر این برای نخستین مرتبه شناور تندرو ذوالفقار با قابلیت شلیک موشک‌های پدافند هوایی «نواب» نیز به این نیرو تحویل شد که به این ترتیب سپاه به اولین دارنده شناورهای تندرو با قابلیت حمل موشک‌های پدافندی در جهان بدل شد.

ناو تدارکاتی شهدی مهدوی نیز از جمله شناورهای جدیدی بود که به نیروی دریایی سپاه تحویل شد. این شناور با طول 240 متر توان حمل دو فروند بالگرد Mi17، انواع پهپاد و شناورهای تندرو را دارد و به موشک‌های کروز ضد کشتی نیز مجهز شده است.

حالا تصاویر جدید و با کیفیتی از تجهیزات جدید تحویل شده به نیروی دریایی سپاه منتشر شده است که در فیلم زیر مشاهده می‌کنید:

 

نیروی دریایی | ندسا | نیروی دریایی سپاه , سپاه پاسداران | سپاه , موشک‌های کروز , موشک‌های پدافندی , تجهیزات نظامی ایران , تجهیزات نظامی , اخبار نظامی | اخبار دفاعی , دستاوردهای دفاعی ,

انتهای پیام/