شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#محل#توزیع#نهال#رایگان#تهران#اعلام

محل توزیع نهال رایگان در تهران اعلام شد

محل توزیع نهال رایگان در تهران اعلام شد

همشهری آنلاین:طرح جهادی فضای سبز در محورهای اصلی شمال تهران آغاز و شهروندان منطقه یک با حضور در بوستان‌های فرامنطقه‌ای می‌توانند نهال رایگان تهیه و در توسعه فضاهای سبز شهری مشارکت کنند.

شهرداری منطقه یک به مناسبت هفته درختکاری خبرهای خوبی برای اهالی طبیعت دوست شمال شهر دارد. مدیریت شهری این منطقه این روزهای پایانی اسفند که مناسب‌ترین زمان برای کاشت نهال است، طرحی جهادی در زمینه توسعه فضاهای سبز اجرا می‌کند. تا کنون در این طرح، بیش از هزار و ۲۰۰ نهال در بوستان‌های گلابدره، نفس، مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی و... کاشته شده است.

به گفته «حمید مهری» سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه منطقه یک، همچنین ۸ هزار اصله نهال برای توزیع رایگان بین شهروندان در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به بوستان‌های گلریزان، مهرگان، قیطریه و نیاوران مدیریت شهری را در کاشت نهال یاری کنند.

این طرح جهادی در حاشیه بزرگراه‌های شهید بابایی و شهید صدر، خیابان شهید لواسانی، بلوار شهید اندرزگو و... نیز اجرا شده و تا کنون بیش از ۶ هزار متر مربع کندوکوب انجام و بیش از ۸۵۰ اصله درخت غرس شده است