شهر خبر

پیش بینی زمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از شکست اسراییل

به گفته رییس بنیاد مستضعفین شکست نظام رژیم صهیونیستی نزدیک است و تحقق خواهد یافت.

پیش بینی زمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از شکست اسراییل
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۶:۲۰:۱۰
اعتمادآنلاین |

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شاهد تحقق پیروزی‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نظام سلطه هستیم و بزودی پیروزی گام دوم که شکست نظام جعلی رژیم صهیونیستی است، تحقق خواهد یافت.

به گزارش مهر، وی گفت: دشمن هر گاه در راهبردی شکست می‌خورد راهبرد جدیدی را طراحی می‌کند و این خصلت دشمن است به عنوان مثال بعد از شکست در فتنه پاییز امسال توجه آنها به مسائل اقتصادی معطوف شد تا بلکه از این مسیر ملت را دچار یأس سازند.

سردار سلیمانی گفت: پویش محله همدل تمرینی برای تحقق جنبه‌های مردم سالاری دینی است و مرتب باید این پویش‌ها را تکرار کنیم؛ الگوی ایران اسلامی تجربه جدیدی در عصر حاضر است و این هم الگویی است که توسط امام خمینی (ره) پایه ریزی شده است.

وی ادامه داد: مردم تاکنون برای رسیدن کشور به این نقطه هزاران شهید تقدیم کرده اند لذا این مسیری که تاکنون طی شده همچنان باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

وی گفت: می‌توانیم شاهد تحقق بخش مهمی از این رویکرد و تحقق پیروزی‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نظام سلطه خواهد بود؛ اکنون سال جاری را با موفقیت در حال پشت سر گذاشتن هستیم و بزودی پیروزی گام دوم که شکست نظام جعلی رژیم صهیونیستی است، تحقق خواهد یافت.