شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاخ سفید#واشنگتن#نخست وزیر

دفتر نتانیاهو: او در واشنگتن به عنصری نامطلوب تبدیل شده است

دفتر نتانیاهو: او در واشنگتن به عنصری نامطلوب تبدیل شده است

ایسنا نوشت: برخی رسانه‌های اسرائیلی فاش کردند که دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر این باور است که او به عنصری نامطلوب در کاخ سفید تبدیل شده و دلیل آن هم این است تا این لحظه برای سفر به واشنگتن دعوت نشده است.

به گزارش سایت شبکه خبری المیادین، برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که دفتر نتانیاهو بر این باور است که او به عنصری نامطلوب در کاخ سفید تبدیل شده است.

موریا وولبرگ، خبرنگار سیاسی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص اظهار کرد: یک منبع سیاسی جمعه با یکی از همراهان نتانیاهو در سفرش به رم گفت‌وگو کرد و از او علت اینکه تا این لحظه از نتانیاهو برای حضور در کاخ سفید دعوت نشده سوال کرد. این چهره نزدیک به نتانیاهو پس از اصرار منبع یاد شده بر سوالش و ربط دادن آن به اصلاحات قضایی گفت، باید از آمریکایی‌ها علت اینکه نتانیاهو تا این لحظه به واشنگتن دعوت نشده را سوال کنید.

وولبرگ تاکید کرد: این جواب نشان می‌دهد که دفتر نتانیاهو نیز بر این باور است که او عنصری نامطلوب در کاخ سفید است.

رسانه‌های اسرائیلی هفته گذشته گزارش دادند که آمریکایی‌ها در حال بررسی صدور حکمی برای ممنوعیت سفر بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به آمریکا به علت اتهام‌های بزرگ نژادپرستی و تروریسم علیه او به ویژه پس از درخواست اخیرش برای نابودی روستای حواره در نابلس هستند.

این مساله اسموتریچ را مجبور کرد چندین بار بابت درخواستش عذرخواهی کند، در واقع اسموتریچ برای اعلام همبستگی خود با شهرک‌نشین‌هایی که با حمایت سربازان اسرائیلی اوایل ماه جاری میلادی به روستای حواره حمله کرده و ده‌ها منزل و خودرو را آتش زده و موجب شهادت و زخمی شدن چندین فلسطینی شدند، این درخواست را مطرح کرد.

311311