شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنزما#فرانسه

دروغگو، تو دروغ می‌گویی!

دروغگو، تو دروغ می‌گویی!

جنجال‌های خروج بنزما از اردوی فرانسه ادامه دارد.

دیدیه دشان در مصاحبه‌ای با ال پاریزین در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد، از جدایی لو گرت گرفته تا تمدید با تیم ملی فرانسه و... بحث‌برانگیزتر از همه جدایی کریم بنزما از تیم ملی در قطر، که با حواشی بسیار زیادی همراه بود.
دشان در پاسخ به این سؤال که چرا اجازه ندادند کریم چند روز بیشر در اردو بماند تا وضعیت مصدومیتش مشخص شود گفت: «این حرف توهین به ما است. فقط یک حقیقت وجود دارد و کریم آن را به خوبی می‌داند. او در 14 نوامبر به این تیم پیوست. در باشگاهش به صورت پیوسته بازی نمی‌کرد (آخرین بازی او با رئال مادرید در 2 نوامبر برابر سلتیک بود و 26 دقیقه بازی کرده بود) به صورت انفرادی تمرین می‌کرد و بازگشتش به تمرینات گروهی به تعویق افتاده بود. او صد درصد مطمئن نبود که می‌توانست به بازی اول مقابل استرالیا برسد. وقتی کریم مصدوم شد دکتر ما او را برای ام‌آرآی به کلینیک برد. کریم نتایج را به پزشک خود در مادرید نیز فرستاد وقتی به هتل برگشت نیمه شب بود. من کریم را در اتاقش با دکترمان ملاقات کردم که آنها برای گزارشMRI پیش من آمده بودند. کریم ناراحت است زیرا این جام جهانی برای او ارزش زیادی داشت. او به من گفت که مرده است. در بهترین شرایط، نمی‌توانست زودتر از 10 دسامبر به تمرینات برگردد. او در شبکه‌های اجتماعی نسبت به اتفاقاتی که رخ داده بود و باید اردو را ترک می‌کرد اظهار ناامیدی کرد. حدود بیست دقیقه با هم بودیم. به او گفتم: کریم، عجله‌ای برای بازگشتت وجود ندارد، صبح وقتی از خواب بیدار شدم، فهمیدم که رفته است. این تصمیم اوست، او غیر از این به شما نمی‌گوید، من آن را درک می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم.»
بنزما قبل از شروع جام جهانی در یک بازی دوستانه با مادرید به میدان رفت اما دشان معتقد بود که این بازی برای حضورش در قطر کافی نبود: «آیا واقعاً فکر می‌کنید که این بازی دوستانه با فشار بازی نیمه نهایی جام جهانی قابل مقایسه است؟ آیا می‌توانی تصور کنی که او در آخرین لحظه برگردد؟ خود کریم به من گفت که آماده نبوده.»
دشان همچنین خاطرنشان کرد که هیچ‌یک از بازیکنان هیچ خصومتی با بنزما نداشتند: «به هیچ‌وجه. هیچ بازیکنی از رفتن او خوشحال نشد. کریم هم این را می‌داند. من نمی‌دانم چه کسی این شایعات را پخش می‌کند. این دیگر حتی جنجال نیست، بدخواهی است. اگر کسی در اردو لبخند زده به خاطر این نبود که کریم ما را ترک کرده و از این بابت کسی خوشحال نبود، به این دلیل بود که تیم روحیه برنده شدن در خود داشت.»
دشان در مورد آخرین تماس‌هایش با کریم نیز گفت: «بعد از تمدید قراردادم با او تماس گرفتم. مکالمه طولانی با هم داشتیم. اخیراً نیز دوباره با او تماس گرفتم و او تأیید کرد که می‌خواهد از تیم ملی خداحافظی کند، در مورد استدلال‌های او از من نپرسید. این به او بستگی دارد که آنها را اعلام کند یا نه، حالا اگر بخواهد برگردد به خودش بستگی دارد.»


بنزما خیلی زود به مصاحبه دشان با شبکه فرانسوی واکنش نشان داد، او با انتشار دوباره ویدیویی که مردی در آن می‌گوید: «دروغ می‌گی تو دروغگویی» متنی را منتشر کرد که نوشته بود: «دیدیه عزیز، شب بخیر». بنزما در استوری دیگر در جواب به اینکه دشان گفته بود بنزما به خواست خودش از تیم رفته بود نوشت: «چقدر جسورانه». بنزما هر دو نوشته‌ خود را همراه با چهره یک دلقک منتشر کرده بود. او معتقد است که تمام حرف‌ها و روایتی که دشان از این اتفاق توضیح داده دروغی بیش نبود.

دروغگو، تو دروغ می‌گویی!

257 251