شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایستگاه

انبارلویی:

ایران‌اینترنشنال در مصاحبه با نتانیاهو از حقیقتِ حقارت خود رونمایی کرد/ این دستگاه دروغ پراکن به ایستگاه آخر رسید

انبارلویی: ایران‌اینترنشنال در مصاحبه با نتانیاهو از حقیقتِ حقارت خود رونمایی کرد/ این دستگاه دروغ پراکن به ایستگاه آخر رسید

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در مصاحبه اینترنشنال و نتانیاهو از کارفرمای اصلی این رسانه و حقیقت ِ حقارت اینترنشنال رونمایی شد.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ابعاد توافق ایران و عربستان گفت: توافق ایران و عربستان به وساطت چین، یک گام مثبت برای تحولات منطقه و نگاه جهانی به قدرت شرق بود، و باید گفت که کسانی که از این رویداد به شدت ناراحت هستند صهیونیست‌ها هستند و به همین دلیل سران رژیم صهیونیستی نسبت به این توافق ابراز تاسف کردند و موضع گیری علنی داشتند.

وی افزود: در این بین یک حادثه رونمایی از کارفرمای اصلی اینترنشنال هم صورت گرفت، و مشخص شد که پشت پرده اصلی اینترنشنال صهیونیست‌ها هستند و مصاحبه نتانیاهو با اینترنشنال از این حقیقت و حقارت اینترنشنال رونمایی کرد.

انبارلویی در پایان گفت: من فکر می کنم که این دستگاه دروغ پراکن به ایستگاه آخرش که همان حمایت صهیونیست‌ها از آن‌ها هست رسیده‌ و به زودی تحولاتی مهمی هم در منطقه رخ خواهد داد و این تحولات به نفع ایران و به ضرر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

منبع: فارس