شهر خبر

تسلیت رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پی درگذشت غفوری‌فرد

تسلیت رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پی درگذشت غفوری‌فرد

ایسنا نوشت: سرلشکر باقری در پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری فرد را تسلیت گفت و یادآورشد که آن مرحوم خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت .

در پیام سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:

درگذشت یار صدیق انقلاب و رهبری "دکتر حسن غفوری فرد" از پیشتازان و چهره های خوشنام و متعهد عرصه های خدمت به نظام و مردم شریف ایران ، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید .

مرحوم غفوری فرد در تاریخ نهضت اسلامی از فعالان جبهه انقلاب و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که علاوه بر چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در سنگرهای مدیریتی مهم چند دولت از جمله سکان داری سازمان تربیت بدنی و حوزه ورزش کشور ؛ خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت .

او در مقاطع و شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور ، هیچ‌گاه از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشد و مواضع و نقش های او همواره نشان از تعهد و پای بندی به آرمان ها و ارزشهای بلند انقلاب و نظام اسلامی ، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت .

فقدان آن شخصیت گرانمایه را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان ، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید ، مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیر مومنان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و برای بازماندگان معزز او، صبر ، شکیبایی و ثبات قدم توان با پاداش صابرین از طلب می کنم.

۲۱۲۱۷