شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

ناجی میلیاردر استقلال کیست؟

اقتصاد 100- مدیران باشگاه استقلال که امیدوار بودند از محل جمع‌آوری کمک های مردمی بتوانند بخش قابل توجهی از طلب استراماچونی را تامین کنند در روزهای اخیر اعلام کردند مبلغ جمع آوری شده حتی به ۳۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد. این رقم باعث تاسف و خجالت مسئولان باشگاه استقلال شده و البته از سوی دیگر موجی تازه از نگرانی های هواداران را به همراه داشته است.

ناجی میلیاردر استقلال کیست؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، طرفداران استقلال در روزهای گذشته نسبت به وضعیت مالی باشگاه بارها ابراز نگرانی کردند و از مدیران استقلال درخواست داشتند در صورتی که نمی توانند از پس مشکلات مالی باشگاه بربیایند حداقل از مدیریت در استقلال کناره گیری کنند تا از این طریق وزارت ورزش تلاش کند تا هر طور شده مانع از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، کسر امتیاز و یا مسائل سخت تر و بدتر از این شود.

با این وجود به نظر می‌رسد در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ که مدیران باشگاه استقلال به شدت سرگرم کارهای شخصی و مشکلات خودشان هستند دیگر فرصتی برای رایزنی با افرادی که شاید بتواند مشکل مالی استقلال را برطرف کنند ندارند. این در حالی است که یازدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ آخرین مهلت پرداخت بدهی سنگین استقلال استراماچونی است که در غیر اینصورت عواقب سنگین و تلخی در انتظار یکی از تیم محبوب پایتخت کشورمان خواهد بود. تیمی که مدیرانش مدعی هستند حداقل در ایران ۳۰ میلیون نفر هوادار دارد.

آخرین خبر در این ارتباط حاکی از آن است که یکی از مدیران باشگاه توانسته از طریق یکی از دوستان پولدارش قول مساعدی بگیرد تا شاید از رقم سنگین بدهی استقلال بخشی از آن را به فتح الله زاده و تیم مدیریتی اش کمک کند که احتمالا این خبر ظرف روزهای آتی بعنوان عیدی مدیران به هواداران رسانه ای می شود.

انتهای پیام/