شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فدراسیون جهانی

دبیر کل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی: به نقش موثر مدکاران اجتماعی در ایران اذعان دارم

دبیر کل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی: به نقش موثر مدکاران اجتماعی در ایران اذعان دارم

دبیر کل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی ایران در مراسم افتتاحیه  سی و هفتمین همایش ملی و پنجمین کنگره بین المللی روز مددکاری اجتماعی  که به همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران و با همکاری هفده کشور وحدود پنجاه سازمان و انجمن های  داخلی برگزار شد فرارسیدن این مناسبت ها را به مددکاران اجتماعی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین، روری ترویل در این کنگره گفت: این اتفاق خوبی است که شما در ایران هم مثل بسیاری از نقاط دیگر جهان روزهای ملی کشورتان و روز جهانی مددکار اجتماعی را جشن می گیرید و همایش برگزار می کنید تا فرصتی برای گفت و گوی اجتماعی درباره موضوعات مختلف از جمله شعار سال جهانی فدراسیون در سال ۲۰۲۳ را با ماهیت بین رشته ایی و چند نهادی فراهم کنید. تجربه موفقی که در چند سال اخیر داشتید و من هم شاهد این فرصت ها و اقدامات خوب در ایران بودم .

دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی به نقش مددکاران اجتماعی در تمام نقاط جهان از جمله ایران اشاره کرد و گفت: من هم اطلاع دارم وآگاه هستم که این روز ها و سال ها به دلیل کرونا و اتفاقات دیگر دشواری هایی را تجربه کردید و اقداماتی هم به تناسب وظایف قانونی و حرفه ای و اساسنامه خودتان و بر اساس اخلاق حرفه ای در حدتوان خود انجام دادید. من به عنوان دبیر کل فدراسیون بر این باورم که شما مددکاران اجتماعی و انجمن مددکاران اجتماعی ایران رویکرد بسیار موثری را در پیش گرفتید که همه ارزش های مددکاری اجتماعی آن پاسداری شود. ما در فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی از شما متشکریم و به اقدامات شما اطلاع داریم. برای شما آرزوی توفیق می کنیم.همچنین آرزومی کنم که این همایش ومراسمی که بصورت بین المللی وبا استقبال بسیار خوب همه تشکل های جهانی و منطقه ای و همکاری انجمن ها، دانشگاه ها، سازمان ها، سازمان های غیر دولتی برگزار می کنید تا در باره شعار سال جهانی فدراسیون مبنی بر« احترم به تنوع از طریق اقدام اجتماعی مشترک» و شعار سال خودتان مبنی بر «مددکاری اجتماعی وتنوع اجتماعی» که هم راستا با شعار جهانی است، لذت ببرید وبه اهداف همایش برسید.

وی در پایان اعلام کرد که مشتاقیم که در آینده هم با شما همکاری مان را ادامه دهیم و از طرف فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی ازشما بسیار مشتکریم.

دبیر کل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی: به نقش موثر مدکاران اجتماعی در ایران ادغان دارم

۲۳۳۲۳۳