شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#اروپا#لیگ قهرمانان اروپا

حسرت تمام‌نشدنی مسی در لیگ قهرمانان/صعود بایرن و میلان به یک چهارم

حسرت تمام‌نشدنی مسی در لیگ قهرمانان/صعود بایرن و میلان به یک چهارم

هفته اول از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نام بایرن مونیخ و میلان هم به فهرست تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد. این اتفاق چهارشنبه شب در دومین شب از هفته نخست دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رخ داد که در آن نمایندگان آلمان و ایتالیا به ترتیب، پاری‌سن‌ژرمن و تاتنهام را حذف کردند.

در مهمترین بازی در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تیم فوتبال بایرن مونیخ میزبان پاری‌سن‌ژرمن بود و میهمان فرانسوی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا با احتساب برد یک بر صفر بازی رفت، در مجموع با نتیجه 3 بر صفر بر تیمِ لیونل مسی و کیلیان امباپه غلبه و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دقیقه 61 - دقایقی پس از آنکه گل اولش توسط VAR مردود شد - و سرژ گنبری در دقیقه 89 گل‌های بایرن مونیخ را در این بازی حساس به ثمر رساندند.

در بازی همزمان در شمال لندن، تیم فوتبال تاتنهام پذیرای میلان بود که این بازی بدون گل تمام شد و بنابراین این میلان بود که به لطف برتری یک گله بازی رفت جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد. تاتنهام از دقیقه 78 این بازی با اخراج مدافعش کریستین رومرو 10 نفره به بازی ادامه داد.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده ادامه پیدا می‌کند که برنامه بازی‌های آن دور روز به شرح زیر است:


پورتو - اینتر
منچسترسیتی - لایپزیگ


رئال مادرید - لیورپول
ناپولی - اینتراخت فرانکفورت.

258 258