شهر خبر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به وزیر اطلاعات «پیام» داد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به وزیر اطلاعات «پیام» داد

ایسنا نوشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام تاکید کرد که به برکت مجاهدت‌های خاموش نیروهای وزارت اطلاعات، نقشه ها و توطئه‌های زنجیره‌ای و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن، ناکارآمد و نتیجه ای جز شکست و استیصال برای آنان نداشته است.

متن کامل پیام سرلشکر باقری به وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

فرارسیدن نیمه شعبان، خجسته میلاد حضرت مهدی(ع) و روز سربازان گمنام امام زمان( عج) را به جنابعالی، مسئولان، مدیران و مجاهدان شجاع، مقتدر و بیادعای حوزه دفاع از امنیت و آرامش میهن اسلامی در وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را شاکریم که به برکت مجاهدت های خاموش نیروهای مومن، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی وزارت اطلاعات و هماهنگی و هم افزایی دیگر ارکان جامعه اطلاعاتی کشور در میدان های خطیر و حساس صیانت از امنیت و آسایش میهن اسلامی، نقشه‌ها و توطئه‌های زنجیره‌ای و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن، ناکارآمد و نتیجه‌ای جز شکست و استیصال برای آنان نداشته است.

به یکایک سربازان گمنام امام زمان(عج ) که در زمره مردمی‌ترین و مخلص‌ترین مجاهدان انقلاب اسلامی می‌درخشند، درود می فرستم و خود را مدیون هوشمندی، هوشیاری و حماسه آفرینی های آنان در جنگ اطلاعاتی امروز با دنیای استکبار می دانیم.

دوام توفیق آن برادر گرانقدر و آحاد مجاهدان افتخارآفرین جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه مجموعه وزارت اطلاعات تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج ) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

۲۱۲۲۰