شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واحد مسکونی#پایتخت#سعید#عید سعید فطر

سردار نقدی: وظیفه ما فراهم کردن آرامش خاطر مجاهدین فی سبیل الله است

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بهره‌برداری هفت هزار واحد مسکونی سپاه در پایتخت تا عید سعید فطر خبر داد.

محمدرضا نقدی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار محمدرضا نقدی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه مسکن تهران در قالب چهل و دومین پویش امید و افتخار گفت: افتخار ما خدمت به مجاهدین فی سبیل الله است. وظیفه ما فراهم کردن آرامش خاطر مجاهدین است تا بتوانند ماموریت مقدس خود را انجام دهند.شهرداری تهران در اجرای این اقدام جهادی سهیم است. شهرداری مقدمات کار را فراهم کرد تا بتوان به مجاهدین فی سبیل‌الله خدماتی‌رسانی انجام داد.

وی تاکید کرد: کار باید با دقت و بر اساس معماری ایرانی- اسلامی، خصوصیات فرهنگی و ارزش‌های اجتماعی و خانواده‌محور طراحی شود؛ معماری باید منطبق بر ارزش‌ها باشد و در خانواده‌ها و این واحدها حیا و عفت و ارزش‌های اخلاقی اصالت داشته باشد.

وی با اشاره به رعایت ایمنی و استحکام در ساخت این واحدها، گفت: باید از مصالحی استفاده شود که استحکام بنا را شاهد باشیم؛ هر روز که از هر طرحی می‌گذرد قیمت ها افزایش پیدا می‌کند و ساخت به موقع واحدهای مسکونی علاوه بر اعتمادسازی، صرفه‌جویی را نیز به دنبال دارد، لذا باید سریع ساختن را در کنار مستحکم ساختن در نظر گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی باید نیمه صنعتی و به سرعت ساخته شود، تاکید کرد: امیدواریم واحدهایی که در تهران و ۳۰ هزار واحدی که در کشور می‌سازیم، به ثمر برسد. ظرف ماه آینده و در عید سعید فطر بیش از هفت هزار واحد مسکونی ساخته شده تحویل داده خواهد شد.