شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#سردار آزمون

عکس | جواهر جدید ژابی آلونسو: سردار آزمون

عکس | جواهر جدید ژابی آلونسو: سردار آزمون

ورزش سه نوشت: سردار آزمون در ادامه روند فوق‌العاده خود طی هفته‌های اخیر موفق شد یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کند.

بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی و از سر گرفته شدن مسابقات باشگاهی وضعیت برای ستاره فوتبال ایران در بوندسلیگا کاملاً متفاوت پیش رفته است. در واقع حال می‌توان گفت که سردار آزمون به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم ژابی آلونسو تبدیل شده است.

در زمستان حتی گفته شد که باشگاه بایرلورکوزن سردار آزمون را در لیست فروش خود قرار داده و شایعاتی پیرامون توافق این باشگاه آلمانی برای انتقال ستاره ایرانی به مارسی فرانسه نیز مطرح شد.

در نهایت هر طور که بود توافق بین دو باشگاه بایرلورکوزن و مارسی شکل نگرفت تا مهاجم ملی‌پوش و ایرانی در بوندسلیگا ماندگار شود. سردار آزمون که همه از قابلیت‌های فوق‌العاده او آگاه هستند، رفته‌رفته توانست خود را به ترکیب اصلی تیم بایرلورکوزن برساند و حالا دیگر می‌توان گفت اوضاع برای او کاملاً فرق کرده است.
سردار در بازی گذشته بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند تا از شکست این تیم جلوگیری کند؛ موضوعی که باعث شد بعد از آن بازی حتی ژابی آلونسو نیز به تمجید از ستاره ایرانی بپردازد.
روزهای خوب سردار آزمون در بایرلورکوزن ادامه پیدا کرده و او امروز موفق شد در دومین مسابقه پیاپی برای تیم آلمانی گلزنی کند تا نشان دهد که کاملا روی دور افتاده است.
در دقیقه ۱۲ دیدار برابر هرتابرلین سردار آزمون موفق شد روی ارسال کاتبک جرمی فریمپونگ و با یک ضربه دقیق و حساب شده گل اول لورکوزن را به ثمر برساند. گلی که کاملا شم بالای گلزنی ستاره ایرانی را به رخ کشید.

همان‌طور که گفته شد حالا به نظر می‌رسد که ستاره ایرانی به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم ژابی آلونسو تبدیل شده و قطعاً بایرلورکوزن دیگر از عدم فروش او در زمستان پشیمان نیست.

۲۵۱۲۵۴