شهر خبر

دستور رئیسی برای «پیگیری و اطلاع‌رسانی جنایت و اقدام ضدبشری» مسمومیت دختران دانش‌آموز

دستور رئیسی برای «پیگیری و اطلاع‌رسانی جنایت و اقدام ضدبشری» مسمومیت دختران دانش‌آموز

نورنیوز نوشت: رئیسی در نشست امروز یکشنبه هیئت دولت با توجه به گزارش وزیر اطلاعات درباره بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، اظهار داشت: توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان، فرزندان عزیز و والدین آنان، جنایت و اقدام ضد بشری است.

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دستگاه‌های مربوط برای رفع نگرانی‌های مردم، تصریح کرد: این اقدام، حلقه‌ای دیگر از زنجیره توطئه‌های دشمن است که برای التهاب‌آفرینی در جامعه و تشویش اذهان عمومی و هراس‌افکنی در دل فرزندان این مرز و بوم انجام گرفته است و باید ریشه‌یابی و با آن برخورد جدی شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیر به استان بوشهر و اهمیت نقش دریا در توسعه اقتصادی و ظرفیت کشور دراین زمینه، درآمد فعلی کشور از اقتصاد دریا را غیر قابل قبول دانست و بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رصد و هماهنگی فعالیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های مربوط به فعال کردن اقتصاد دریا زیر نظر معاون اول، تأکید کرد.

اهتمام جدی برای تحقق وعده‌های دولت و تسریع در ارائه لایحه قانون برنامه هفتم توسعه برای ارسال به مجلس شورای اسلامی از دیگر تأکیدات رئیس جمهور در نشست امروز هیئت وزیران بود.

۲۱۲۲۰