شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#لیورپول#منچستریونایتد

لیگ برتر انگلیس| منچستریونایتد بدترین باخت تاریخش مقابل لیورپول را تجربه کرد

لیگ برتر انگلیس| منچستریونایتد بدترین باخت تاریخش مقابل لیورپول را تجربه کرد

شیاطین سرخ برخلاف روندی که در ماه‌های اخیر در پیش گرفته بودند، برابر رقیب دیرینه خود متحمل یکی از بدترین شکست‌های چند سال اخیرشان شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهمترین بازی از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) در ورزشگاه آنفیلد تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه غیرمنتظره و عجیب 7 بر صفر به سود لیورپول خاتمه یافت، آنهم در حالی که شیاطین سرخ در چند وقت اخیر نتایج درخشانی از جمله پیروزی‌شان در فینال جام اتحادیه را کسب کرده بودند.

لیورپول برای کسب هفتمین پیروزی خانگی متوالی‌اش برابر منچستریونایتد توسط کودی گاکپو در دقایق 43 و 50، داروین نونیس در دقایق 47 و 75، محمد صلاح در دقایق 66 و 83 و روبرتو فیرمینو در دقیقه 88 به گل رسید و طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری‌اش برابر شیاطین سرخ از سال 1979 را به ثبت رساند.

این نوزدهمین شکست منچستری‌ها برابر لیورپول در تاریخ لیگ برتر انگلیس بود، یعنی بیشتر از تمام شکست‌های آنها مقابل دیگر تیم‌های این تورنمنت. این تیم در پنج مصاف اخیر خود با لیورپول 21 گل خورده است که یک سوم آنها در بازی امشب رقم خورد.

همچنین این بدترین باخت تاریخ منچستریونایتد مقابل لیورپول بود. بدترین شکست قبلی آنها مقابل رقیب دیرینه سال 1985 بود که در آنهم اگرچه هفت گل خورده بودند اما حداقل یکی از آنها را جبران کردند.

با این نتیجه لیورپول 42 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد، یعنی در فاصله 7 امتیازی منچستریونایتدی که با 49 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد و در 12 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها از زمان باختش به آرسنال در روز 22 ژانویه تن به شکست نداده بود.

 

انتهای پیام/