شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#آمریکا

روزنامه کیهان:

آلمان، آمریکا انگلیس، فرانسه، اسرائیل و داعش «متهمان سابقه‌دار مسموم‌سازی و ترور بیولوژیک» هستند

روزنامه کیهان نوشت: سابقه‌داران «حملات شیمیایی»، «ترور بیولوژیک» و «مسموم ‌سازی» در دنیا، رژیم‌های مشخصی هستند. آلمان، آمریکا انگلیس، فرانسه، اسرائیل و داعش را «متهمان سابقه‌دار مسموم‌سازی و ترور بیولوژیک» هستند.

آلمان، آمریکا انگلیس، فرانسه، اسرائیل و داعش  «متهمان سابقه‌دار مسموم‌سازی و ترور بیولوژیک» هستند
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۹:۲۰:۵۵
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان در گزارشی نوشت: سابقه‌داران «حملات شیمیایی»، «ترور بیولوژیک» و «مسموم ‌سازی» در دنیا، رژیم‌های مشخصی هستند و طرفه این که همان رژیم‌های بد سابقه سعی دارند با عملیات ترکیبی «میدانی- رسانه‌ای»، جمهوری اسلامی را به مسموم ‌سازی فرزندان و شهروندان خود متهم کنند! این فرار به جلو در حالی است که ایران، یکی از بزرگ‌ترین قربانیان این‌گونه جنایات شیمیایی و بیولوژیک بوده است.

این روزنامه در ادامه آلمان، آمریکا انگلیس، فرانسه، اسرائیل و داعش را «متهمان سابقه‌دار مسموم‌سازی و ترور بیولوژیک» معرفی کرده و نوشته است: با مرور مجموعه این اطلاعات و اسناد و سوابق ماجرا و همچنین نقش‌آفرینی نافرجام گروهک‌های وابسته به سیا‌، موساد و ام آی سیکس در جریان اغتشاشات چند ماه قبل، و تلاش برای به تعطیلی کشاندن مدارس و دانشگاه‌ها، می‌توان ظن قوی درباره طراحان و مجریان عملیات مسموم ‌سازی فیزیکی و مسموم‌‌سازی افکار عمومی (گاز اعصاب و جنگ اعصاب) پیدا کرد.