شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#استرالیا#جوانان ایران#قطر

ویتنام کار جوانان ایران را سخت کرد!

ویتنام کار جوانان ایران را سخت کرد!

جوانان ویتنام با غلبه بر قطر، در گروهی که ایران، استرالیا و قطر هم در آن حضور دارند، با ۶ امتیاز از ۲ بازی صدرنشین شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساعاتی پس از آن که تیم ملی جوانان ایران با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل جوانان استرالیا شکست خورد، تیم های ملی جوانان ویتنام و قطر در ازبکستان به مصاف هم رفتند که این بازی می رفت با نتیجه مساوی یک - یک به پایان برسد اما ویتنام که در نیمه اول از حریف پیش افتاده بود، گل دقیقه ۸۶ جوانان قطری را تلافی کرد و با نتیجه ۲ بر یک قطر را برد تا با ۶ امتیاز صدرنشین مطلق گروه دوم باشد.

در روز آخر بازی ها که سه شنبه برگزار می شود، ایران با ویتنام صدرنشین بازی می کند و استرالیا به مصاف قطر می رود. قطر که هنوز شانس صعود دارد اگر استرالیا را شکست بدهد، ایران با یک مساوی مقابل ویتنام به دور بعد صعود می کند اما شاگردان صمد مرفاوی باید اما و اگرها را کنار بگذارند و مقابل ویتنام برای پیروزی بازی کنند. البته ایران در صورت شکست دادن ویتنام شانس خوبی برای صعود خواهد داشت چرا که تعداد گل های زده ما همین حالا از ویتنام بیشتر است و پیروزی با اختلاف یک گل ما را با این تیم از لحاظ تفاضل برابر می کند و گل های زده بیشتر به کمک ما می آید.

فعلا ویتنام با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۲+ صدرنشین است و ایران و استرالیا درست مثل هم ۳ امتیاز، ۳ گل زده و ۳ گل خورده دارند، با این تفاوت که استرالیا در بازی مستقیم ما را برده و به ویتنام باخته اما ما به استرالیا باختیم و قطر را برده ایم.

۲۵۷ ۲۵۱